Var ute og shoppet..

blåkanin

Glad i forumet
Her den andre dagen var jeg ute og shoppet babyklær. Ikke til meg selv, men til en kollega som nylig har fått ei skjønn lita jente <3

Sånn generelt er det gutteklær jeg har kjøpt mest av tidligere, naturlig nok siden jeg har en gutt selv :D Men da jeg stod i butikken og så på disse rosa, lilla, røde og brune klærne med blonder og sløyfer på så slo tanken ned i meg at kanskje, kanskje kan dette være tilfelle for min lille i magen om ikke så lenge..

Egentlig så er jeg vel så glad i blått og grønt da, så jeg er veldig fornøyd med alle de tøffe klærne mini har hatt mens han har vokst seg større :) Og skulle nye minsten bli en gutt så skal jeg så absolutt klare å shoppe til han også <3 Men det kunne jo vært kjekt å fått prøve ut litt sånn kjoler og slikt også da..

Ble langt dette, men ja.. er sikkert ikke alene om å tenke på sånne ting nå i disse dager hvor det går mot ordinær ultralyd..
 
Jeg kjenner meg så igjen! Var og er kjempe gøy å handle guttetøy, men jentetøyet er jo og såååå søtt! Må bare gå fort forbi jeg ;)
 
Det er såå utrolig mye fint til jenter!
Synes alltid det er vanskelig å kjøpe gaver til gutter, men kanskje når man er guttemamma så ser man ikke lenger etter søte klær, men kanskje etter mer tøffe?! Det blir spennende å se etter den ordinære ultralyden, kanskje jeg må snu tankegangen min? :D
 
Å ja, jeg gleder meg jeg også :)

Var inne på pompdelux, og det er jo såååå masse fint til gutter der syns jeg. Selvfølgelig til jenter også. (har ikke noe i mot å kjøpe mer til jenter altså) men kommer det en gutt så er det jo mye fint syns jeg!
 
Back
Topp