Hilde-Anita
Gift med forumet
De siste dagene har det vært full rulle i magen! Har kunnet sett når hun flyttet på seg og sparket. Men i går var det nesten ikke liv i det hele tatt! [&:] Panikken tok meg etter vi hadde lagt oss, og jeg fremdeles ikke kjente noe liv! Ringte til sykehuset kl ett i natt, fikk heldigvis komme nedover så hun skulle lytte på magen!
Jordmora klemte og styrte på litt før hun tok fram den greia som man hører hjertet med.
Gråt gjorde jeg når jeg ringte og gråt gjorde jeg når jeg gikk der ifra. Alt var som det skulle!!! [:D]
Hun lurte på om skulle vite hvilken kjønn det og det skal vi. Hun mente hjertelyden var veldig feminin! Så da blir det kanskje ei lita Arwen Amalie! [:D]
Nå sitter jeg bare og drikke julebrus og smiler fra øre til øre!
Hvis noen er usikre på noe, for all del, ring! Det er ingen vits i å plage seg selv når svaret er bare en telefonsamtale unna!
Klem!
Jordmora klemte og styrte på litt før hun tok fram den greia som man hører hjertet med.
Gråt gjorde jeg når jeg ringte og gråt gjorde jeg når jeg gikk der ifra. Alt var som det skulle!!! [:D]
Hun lurte på om skulle vite hvilken kjønn det og det skal vi. Hun mente hjertelyden var veldig feminin! Så da blir det kanskje ei lita Arwen Amalie! [:D]
Nå sitter jeg bare og drikke julebrus og smiler fra øre til øre!
Hvis noen er usikre på noe, for all del, ring! Det er ingen vits i å plage seg selv når svaret er bare en telefonsamtale unna!
Klem!