Var skikkelig redd i natt!

Hilde-Anita

Gift med forumet
De siste dagene har det vært full rulle i magen! Har kunnet sett når hun flyttet på seg og sparket. Men i går var det nesten ikke liv i det hele tatt! [&:] Panikken tok meg etter vi hadde lagt oss, og jeg fremdeles ikke kjente noe liv! Ringte til sykehuset kl ett i natt, fikk heldigvis komme nedover så hun skulle lytte på magen!
Jordmora klemte og styrte på litt før hun tok fram den greia som man hører hjertet med.
Gråt gjorde jeg når jeg ringte og gråt gjorde jeg når jeg gikk der ifra. Alt var som det skulle!!! [:D]
Hun lurte på om skulle vite hvilken kjønn det og det skal vi. Hun mente hjertelyden var veldig feminin! Så da blir det kanskje ei lita Arwen Amalie! [:D]
Nå sitter jeg bare og drikke julebrus og smiler fra øre til øre!

Hvis noen er usikre på noe, for all del, ring! Det er ingen vits i å plage seg selv når svaret er bare en telefonsamtale unna!
Klem!

huff for en opplevelse! så bra at de tok redeselen din på alvor og lot deg komme ... Og så fantastisk det måtte være å dra derfra lykkelig vitende om at alt var OK.
Lykke til vidre... ønsker du slipper flere slike opplevelser
*klem*

fekk så vondt då eg leste først her men så GODT Å HØYRA AT ALT VAR IORDEN!![:D]

masse lykke til, dei er tydlig noken små luringer der inne i magen[:)]

Såååååååååå godt å høre at alt sto bra til med dere

Ååååå godt å høre det sto bra til inni der.....fikk helt vondt inni meg....lykke til

Veldig godt å høre at alt sto bra til[:D]
Og deilig at de tok bekymringene dine på alvor, så det ble lettere å sove etterpå[;)]

Det var godt!
Skal tas på alvor når en får slike tanker- ikke helt greit det...
Er kjempe kjekt at det egentlig er såpass enkelt å få det sjekka opp!!![;)]

Åååååå det var godt å høre at alt var som det skulle da[:)]

Bra det gikk bra til slutt...
Koseklem til deg og Arwen Amalie[;)]

Back
Topp