Var pappaen med når testen ble tatt?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Kristin
  • Opprettet Opprettet
Her hørte kommende pappa litt snufsing på do og ble mistenksom, så han kom stormende inn og lurte på hva som foregikk. Han ble veldig glad og lettere sjokkert da han så testen:happy: Måtte dog ta flere overbevisnings-tester noen dager senere for han trodde teststrek og kontrollstreken måtte være like tydelige for at det skulle bety baby..:hilarious:

Her hørte kommende pappa litt snufsing på do og ble mistenksom, så han kom stormende inn og lurte på hva som foregikk. Han ble veldig glad og lettere sjokkert da han så testen:happy: Måtte dog ta flere overbevisnings-tester noen dager senere for han trodde teststrek og kontrollstreken måtte være like tydelige for at det skulle bety baby..:hilarious:

Hehe her var han heller ikke overbevist før streken ble tydeligere[emoji51]

Hadde bare digitale heime eg så her va da ingen tvil :-p

Hehe her var han heller ikke overbevist før streken ble tydeligere[emoji51]

Hehe, jeg skjønner forsåvidt mannfolkene da. Tror de hadde fått sjokk av å se alle testene her inne hvor man må se med lupe for å skimte babystreken:D Min hadde i alle fall trodd jeg var blitt sprø om han hadde fått sett en sånn test:hilarious:
Hvor mange dpo var du da du viste han testen?

Hørtes smart ut å vise digital:D
Vekte han forresten midt på natto og viste resultatet, veit ikkje ka som gjore at eg tok testen men eg måtte på do midt på natto og bestemte meg for å ta ein test!

Tok først en strimmeltest som jeg ikke var 100% sikker på. Fortalte om testen til sambo og vi kjøpte digital test. Denne tok han:) Jeg tisset i urinprøveglass å la meg i sengen og ventet spent på svaret[emoji28] Han kom smilende med tårevåte øyne inn på soverommet og viste stolt frem en positiv test[emoji173]️

Hehe, jeg skjønner forsåvidt mannfolkene da. Tror de hadde fått sjokk av å se alle testene her inne hvor man må se med lupe for å skimte babystreken:D Min hadde i alle fall trodd jeg var blitt sprø om han hadde fått sett en sånn test:hilarious:
Hvor mange dpo var du da du viste han testen?

Tok en et par dager før kommende mens og en et par dager etter. Ble trodd på den siste[emoji23]

Last edited:
Han var ikke tilstede, var alene på er kjøpesenter da eg ikke klarte å vente med å komme hjem for å ta testen.
Gikk nesten 1,5uke før eg turte å si til bf at eg var gravid. Da måtte eg pga smerter og tidvise blødninger og vondt innvendig så eg klarte ikke å være noe intim. Det ble imidlertid veldig lite populært

Han var ikke tilstede, var alene på er kjøpesenter da eg ikke klarte å vente med å komme hjem for å ta testen.
Gikk nesten 1,5uke før eg turte å si til bf at eg var gravid. Da måtte eg pga smerter og tidvise blødninger og vondt innvendig så eg klarte ikke å være noe intim. Det ble imidlertid veldig lite populært
Uffda, det er jo ikke den responsen man håper på :( har han mykna opp litt etterhvert?

Skulle følge syklus litt i noen mnd før vi skulle starte prøving, så hadde full oversikt over eggløsning denne gangen. Den kom ikke før syklusdag 34, så da ble jeg stressa, så ble det litt prøving allerede nå :p testa positivt 9 dager etter eggløsning. Da var streken så svak at min kjære ikke trodde på resultatet. Spurte meg igjen en uke senere (7 tester med stadig stigning, som han hadde sett) om jeg var sikker på at jeg var gravid, så tok litt tid før det gikk inn tydeligvis :p

Jeg tok testen på badet og ropte ham inn når resultatet var klart. Han visste at jeg skulle ta en test og vi ble egentlig ikke noe særlig overrasket over at den var positiv. Jeg hadde hatt noen små symptomer i en liten ukes tid, og min mann hadde merket på meg at jeg oppførte meg litt annerledes, så vi var ganske sikker på at jeg var gravid.

Nope, tok den alene. Og enda en også samme kveld... Så fortalte jeg ham det på en artig måte mens jeg filmet det ;-) Han forventet det jo IKKE, så det var gøy!

Tok alene og ventet til han kom hjem før jeg delte nyheten... han hadde mistanke da...

Tok alene men sa ifra før jeg tok at jeg skulle ta, når han så at streken var svakere enn den andre trodde han det mente negativ. Jeg prøvde å so at en strek er en strek men måtte ta en digitaltest der det stod gravid og uker for å vise han. Han ble mer glad enn meg :)

Back
Topp