M
Moderator Kristin
Guest
Eller tok du den alene og fortalte om resultatet?
Ble far overasket?
Ble far overasket?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Måtte dog ta flere overbevisnings-tester noen dager senere for han trodde teststrek og kontrollstreken måtte være like tydelige for at det skulle bety baby..
Her hørte kommende pappa litt snufsing på do og ble mistenksom, så han kom stormende inn og lurte på hva som foregikk. Han ble veldig glad og lettere sjokkert da han så testenMåtte dog ta flere overbevisnings-tester noen dager senere for han trodde teststrek og kontrollstreken måtte være like tydelige for at det skulle bety baby..
![]()
Hadde bare digitale heime eg så her va da ingen tvilHer hørte kommende pappa litt snufsing på do og ble mistenksom, så han kom stormende inn og lurte på hva som foregikk. Han ble veldig glad og lettere sjokkert da han så testenMåtte dog ta flere overbevisnings-tester noen dager senere for han trodde teststrek og kontrollstreken måtte være like tydelige for at det skulle bety baby..
![]()
Hehe her var han heller ikke overbevist før streken ble tydeligere[emoji51]

Hadde bare digitale heime eg så her va da ingen tvil![]()
Vekte han forresten midt på natto og viste resultatet, veit ikkje ka som gjore at eg tok testen men eg måtte på do midt på natto og bestemte meg for å ta ein test!Hørtes smart ut å vise digital![]()
Hehe, jeg skjønner forsåvidt mannfolkene da. Tror de hadde fått sjokk av å se alle testene her inne hvor man må se med lupe for å skimte babystrekenMin hadde i alle fall trodd jeg var blitt sprø om han hadde fått sett en sånn test
Hvor mange dpo var du da du viste han testen?
Uffda, det er jo ikke den responsen man håper påHan var ikke tilstede, var alene på er kjøpesenter da eg ikke klarte å vente med å komme hjem for å ta testen.
Gikk nesten 1,5uke før eg turte å si til bf at eg var gravid. Da måtte eg pga smerter og tidvise blødninger og vondt innvendig så eg klarte ikke å være noe intim. Det ble imidlertid veldig lite populært