var på ultralyd men måte tilbake igjen..

baby_jenta

Betatt av forumet
noen som har opplevd det samme?
syns det virket litt skummel selv om hun sa att alt virket bra med det lille vesene men hun ville bare ta en dobbel kjekk!!
jeg å samboren fant ut att det var en jente og hun vinket til oss..[:)]
men jordmor blei litt opptatt med den en tingen så hu forklarte oss ikke sikkelig å ba oss komme tibake til ny time om noen uker.

Jeg var på 2 ul jeg og:) det er normalt[:)]

Vi måtte også tilbake pga at hun ikke kunne se hjertet så godt som hun ville, sa at vi ikke trengte å engste oss, men selvfølgelig gjorde jeg det litt likevel.
Andre gangen vi var, fikk hun sett hjertet 100% og alt viste seg å være i orden.
Er veldig glad for at de var så seriøse..

jeg skal også tilbake på ul en gang til, pga. at nyrene til bebin var litt utvidet forige gang, men det var visst ganske normalt, og det bruker som regel å fikse seg selv..
så prøver ikke å tenke for mye på det.. håper bare alt er bra!

Måtte tilbake en gang til pga at hun ikke så mavesekken. Dette var normalt pga at den ikke vises hvis babyen akkurat har tissa før ultralyden. Men hun ville se den for å utelukke at det var noe galt med svelget og mage-/tarmsystemet.

det var akkurat det som var med meg oxo,hun fikk ikke sett hjerte sikkeig fordi det var litt dårlig bilde..
glad det ikke er bare jeg som må tilbake..blir lik litt ektra nervøs da!!
ORIGINAL: ElisabethJohanne

Vi måtte også tilbake pga at hun ikke kunne se hjertet så godt som hun ville, sa at vi ikke trengte å engste oss, men selvfølgelig gjorde jeg det litt likevel.
Andre gangen vi var, fikk hun sett hjertet 100% og alt viste seg å være i orden.

ORIGINAL: ElisabethJohanne

Jepp samme skjedde med meg. Jeg måtte tilbake 4 uker etter den første kontrollen. Alt var bra da jeg kom tilbake, men forstår engstelsen, var litt redd jeg også.

Back
Topp