Var på ultralyd igjen i dag!! :D

Gravidmamma2014

Elsker forumet
Ble henvist til UNN etter å ha vært på ordinær ultralyd på torsdag... JM mente hun så tegn til sitron formet hode...

Har levd i spenning og uvisse frem til i dag - hatt noen tunge dager i helga med mange teite tanker...

Etter litt styr med flyet, tull på hotellet og mye usikkerhet kom vi til sykehuset, og måtte vente en stund etter oppsatt time pga forsinkelser...

Når vi endelig kommer til legen å blir det en kjapp snakk om hvorfor vi var kommet dit - så startet hun undersøkelsen veldig kjapt...

Er veldig fornøyd med henne, siden hun snakket hele tiden om hva hun så etter, og hva hun faktisk fant ut når hun sjekket babyen... og det er
ingen tegn til avvik!!
emoticon
Og så mener hun at det mest sannsynlig blir ei lita søster til Julie - sjekket flere ganger, og så ingen tegn til verken tut eller pose emoticon

Er et tonn lettere i dag og vi brukte tiden etter sykehuset til å handle inn blant annet sårt trengte bukser til meg - hadde nemlig ingen bukser som passet, og nå har jeg 3! 

Unner ingen denne opplevelsen - har vært grusomt å gå å tenke på hva hvis... - enn om....
Så håper alle dere andre bare får fine ultralyder uten mistanke eller funn av noe unormalt...

Så FANTASTISK!! Herlighet så deilig det må være! :) Kan ikke ha vært særlig stas å gå og vente hele helga..huff. Godt det er over, og med det beste resultatet tenkelig! :D

Så bra at alt så bra ut! :) Det må ha vært en fantastisk følelse, etter dager med bekymringer.

Gratulerer! :) Nå kan du bare slappe av :)

Må bare inn her og juble med dereemoticon Er så glad på deres vegneemoticon

Gratulerer så mye med det som mest sannsynlig blir en lillesøster:)

Klem

Åh så flott!! Gratulerer med gode nyheter! Må være en utrolig lettelse! :D

For en herlig følelse å få vite at alt står bra til etter en slik beskjed.. Var selv på UL idag..var godt å få vite at alt sto bra til:D

Åhh, så godt å høre!! Har tenkt mye på dere siden jeg leste det første innlegget ditt i forrige uke.. og var stadig innom og sjekket i går for å høre hvordan det gikk!
Herlig at ny ultralyd var en mye bedre opplevelse enn den forrige, og at alt ser bra ut med tulla i magen <3

stor "glad på deres vegne"-klem

Huff så forferdelig å gå med den følelsen på at noe kan være galt!

men så kjempe bra at alt så bra ut med den lille!! :))

SÅ BRA!!! Godt at alt var normalt.
Kan tenke meg du er sliten nå etter å ha grublet og tenkt i hele helgen :)
Nyt tiden fremover :)

ååå så glad på deres vegne!! har tenkt på deg og håpte du skulle få gode nyheter! Nyt resten av graviditeten med ett smil og gratulerer med en jente til emoticon

Back
Topp