Var på ultralyd idag!

Åååh. Jeg vil også!
 
Så gøy! Hellande som de vokser, jeg var på ul 8+0 og knøttet mitt var da 1,6 cm :)
 
Ja, det er sinnsykt!! Mitt nurk var 2,77 cm idag og forrige gang (6+0) var h*n ikke mer enn 3 mm. Det er jo fantastisk hvor fort ting går!!

<3 Gleder meg til UL i uke 12-13 en gang! Er sannelig verdt penga!
 
Gratulerer til deg også, Tuppeline! Det er herlig, ja! Man tror det nesten ikke! Men det jeg synes er sykt spess å tenke på nå er at jeg ALDRI er alene :p
Hehehehe, d e såååå hærlig :) Du har ailltid lillegull attme dæ no ja :) Koselig tanke :)
 
HAHA, ALDRI alene...hoho. Det kunne ikke vært mer sant :p

Haha, nei, sant! Sa det til kjæresten i dag; "Tenk at nå er vi tre personer i rommet..."
Han gjorde store øyne da det gikk opp for ham at det faktisk var sant og jeg selv måtte grøsse litt av fryd.
 
Tok du det privat? I såfall hvor mye kostet det? Deilig å få bekreftelse på at alt går sin naturlige gang. :)
 
Tok du det privat? I såfall hvor mye kostet det? Deilig å få bekreftelse på at alt går sin naturlige gang. :)
Ja, tok privat. Kommer sikkert litt an på hvor du tar det... jeg tok på Oslo City legesenter og det kostet 1080,- for sjekken :) Overkommelig akkurat nå, ettersom de fleste julegavene bestod i penger!
 
Ja, tok privat. Kommer sikkert litt an på hvor du tar det... jeg tok på Oslo City legesenter og det kostet 1080,- for sjekken :) Overkommelig akkurat nå, ettersom de fleste julegavene bestod i penger!

Jeg tok også der i dag:) hos Linda! Jeg er 7 uker idag, fikk høre hjertet<3:D Men ser ikke så mye.
 
Jeg tok også der i dag:) hos Linda! Jeg er 7 uker idag, fikk høre hjertet<3:D Men ser ikke så mye.

Åååh, Linda er herlig! Var hos henne nå jeg også. Har vært hos henne før og hun er skikkelig flink! :) Nei, bare vent til du er rundt 10; da ser du tydelig hva som er hva osv! SÅÅÅÅÅ GØY!
 
Åååh, Linda er herlig! Var hos henne nå jeg også. Har vært hos henne før og hun er skikkelig flink! :) Nei, bare vent til du er rundt 10; da ser du tydelig hva som er hva osv! SÅÅÅÅÅ GØY!

Så gøy:D Gleder meg til jeg er i uke 12+ da skal jeg på ny privat ultralyd. Regner med å se mye da! Tiden går ikke fort nok :(
 
Så herlig! Jeg skal på ultralyd når jeg er 12+4(veeeeeldig lang venteliste i Tromsø :-( ) men holder nok ut:))
 
Back
Topp