Var på ultralyd idag :D

Finnsikkemer

Forumet er livet
så den lille idag! var så moro!! :D alt var som det skulle og så perfekt ut :) men måtte le.. først kjente legen på magen min, så spurte hun om jeg hadde tvillinger i familien.. og det er ikke første gang folk nevner det! er 14+4 idag så den lille er jo fortsatt liten. men hun så bare en da.. også lo hun litt og sa at det kanskje dukket opp en til neste gang jeg skulle på ultralyd:P og hun ønsket meg og samboern lykke til. var MYE fart inni der:P kunne ikke garantere noe, men hun syntes det så ut som en gutt:D kunne ikke si noe 100% da.. moro uansett :D

Så gøy da [:D] Hvor langt på vei er du?

Så bra alt sto bra til med den lille aktive bebisen din!
Blir spennende å se om det er en gutt og ikke minst om det er en til..

Måtte le litt da hun spurte om det er to der inne.. følk spør meg om det også, men det er nok bare en her[:)]

Så kjekt at alt var bra [:)] Er ikke så lenge til neste UL no, så då får du vel vite kjønnet ganske sikkert? Eg var i uke 13 eller 14 og det var kjempe artig, babyen hoppet rundt[:D] Men fikk ikkje vite noe om ka kjønnet kunne være så venter spent på neste UL

Så gøy! Og så bra at alt var som det skulle[:D]

sååå gøy [:)]
gratulerer med gutt i magen :)) de pleier å si at de ikke kan garantere men så har de som oftest rett [:)]
bra at alt sto bra til med den lille [;)]

Grattis med en mulig liten prins i magen!! Så flott at alt stod bra til!![;)][;)]

Hurra for prinsen i magen [:)] Er det ikke hærli å se den lille i magen vel? [:)]

Jeg får også mye kommentarer om jeg ikke har to i magen når jeg forteller hvor langt jeg er på vei [;)]

Men på tidli ul så vi bare en... Men har hørt historier der den har gjemt seg bak den andre [&:] Blir spennende å se på ord.ul [:)]

hehe.. hadde to kunder på jobben idag som spurte om jeg var gravid :P så begynner å syns! :D han ene var en gammel mann. han lurte på om jeg hadde en julegave på gang :) hehe.. han var vaktmester på gyn. klinikk. han var vist vant til å se gravide :P er 14uker og 5 dager forresten til deg som spurte:) takk for mange fine og koslige kommentarer:):)

Back
Topp