Var på ultralyd i går...

Dr0ps

Betatt av forumet
..og i magen bor lille Knerten, 6 uker gammel med et bankende hjerte <3 bitteliten, bare 4mm lang- tenk han er ikke blitt en halv centimeter en gang enda, og skal ende opp som en gylden halvmeter! kroppen er en fantastisk fabrikk! var heldigvis ikke så langt på vei som jeg kunne ha vært ift siste mens- veldig glad for det! nå blir det 16mnd mellom knøttene istedenfor 15 som først antatt. termin ca 25.februar! fikk ny time til ul i uke 13, gleder meg allerede ><3>

Så bra at alt var som det skulle og at du ble fornøyd med å være kortere på vei - ikke alle som blir det ;p 

Så deilig å se at alt er bra :-) Fikk nærmere min termin du nå ;-) 16 måneder er en bra aldersforskjell!

Hehe, ja denne gang er jeg faktisk en av de få som er glad for å ikke være så langt på vei!;) Ble rimelig svett når jeg tissa på pinnen og to streker kom opp- et halvår før vi hadde planlagt å prøve! Det verste er igrunn at storesøster ikke har fått bhgplass av den simple grunn at hun er født etter 31.august- så her blir det full rulle med to små hjemme! Mye slit- men mest kos håper jeg :)

*

Er det gjennom en privat jordmor du har fått tidlig ul? Sitter å tripper å lurer på å bestille time;;)

Nei, min jm bestilte ul på sykehuset pga usikker termin :) Forrige svangerskap bestilte jeg selv privat, betalte 800kr.

Back
Topp