var på ultralyd i dag

janken97

Andre møte med forumet
hei
var på ultralyd i dag og fikk vite at jeg skal ha to.... er bare 19 år og det er andre gang jeg er gravid. mista sist gang... hva syntes dere jeg skal gjør?????

Hei janken97!

Wow, to stykker- det er jo litt av en nyhet å fordøye?! Gratulerer! Men jeg forstår du har mange blanda følelser knyttet til dette. Vanskelig å gi noen råd syns jeg. Hva sier pappaen, eller er du alene? Var graviditeten planlagt?

han vil jo at jeg skal beholde di..ja alt var planlakt men trode det ikke blei to... men men kansje det er meningen at jeg skal ha to....
fikk termin 8 mars så det er ei stun til...di var to egget.

Oii[;)]

Så tidig, kjekt med to
du har jo kjæreste, så da kommer det jo sikkert
til å gå bra det! Trenger vel litt mer hjelp[;)]

Blir kjekt å følge med på deg og fremmover[:D]

Ja ung er du[;)]
men jeg var 17 nesten 18, med førstemann.
Er nok fra bergen. enn du?

ORIGINAL: janken97

han vil jo at jeg skal beholde di..ja alt var planlakt men trode det ikke blei to... men men kansje det er meningen at jeg skal ha to....
fikk termin 8 mars så det er ei stun til...di var to egget.

flott at du har god støtte fra kjæresten din! Jeg tror dette går kjempebra! Det er sikkert mye nyttig info å finne etterhvert, f.eks egne tvillingforum på nettet der du kan få råd og tips fra erfarne tvillingforeldre. Vet tvillingforeldreforeningen har mye bra info, www.tvilling.no

gratulerer deg dobbelt så mye! [:D]   skjønner det er mye å ta inn og alt må liksom gjøres på en annen måte,men det betyr også at du er velsignet med to mirakler,ikke ett! du bestemmer jo selv og ingen vet bedre enn du, om det passer inn med alt,men mitt råd er å beholde dem!! [:)]  det var vel en mening med de to! [:D]  ønsker deg lykke til iallefall!! stor klem [:)]

ORIGINAL: momy

gratulerer deg dobbelt så mye! [:D]   skjønner det er mye å ta inn og alt må liksom gjøres på en annen måte,men det betyr også at du er velsignet med to mirakler,ikke ett! du bestemmer jo selv og ingen vet bedre enn du, om det passer inn med alt,men mitt råd er å beholde dem!! [:)]  det var vel en mening med de to! [:D]  ønsker deg lykke til iallefall!! stor klem [:)]
signerer denne, masse lykke til! 

Heisann! Det er jo helt fantastisk!! Mange sier det kan være lettere (faktisk!) med to enn én - da har de hverandre å leke med! Men blir nok litt uvant i begynnelsen, men dette kommer til å gå kjempebra!! Lykke til![:)]

Åhh så koselig!!

Jeg tror dere kommer til å klare dette helt fint.

Det er jo ikke mange som er heldig å få TO mirakeler på èn gang... [;)]

Lykke til!![:)]

ooii, så spennende!! Men jeg forstår veldig godt at du ble satt ut av den nyheten, jeg hadde nok fått sjokk selv. Men det går helt sikkert veldig bra! Jeg var 17 da jeg fikk sønnen min for ni år siden, og det har gått kjempebra. Så alderen trenger ikke å ha noe betydning. Det viktigste er å ha ett nettverk i rundt deg som du kan støtte deg litt til. Masse lykke til. [:)]

Oj, spennende! Hvor langt er du på vei? Har vært inne på tanken selv om hvordan jeg hadde reagert hvis jeg fikk vite det samme, har vært veldig kvalm denne gangen, så sjansen er jo der... Jeg tror det må være lettere med toeggede enn eneggede tvillinger da, sikkert lettere å behandle dem individuelt... Men det er jo bare min teori da... [;)] Lykke til videre uansett!

Dessuten har du nå over 7 måneder på å forberede deg. Fra nå av kommer du til å planlegge og se for deg hverdagen med to små, og da venner du deg sakte med sikkert til tanken. Noen venner som skulle ha tvillinger sa like før fødselsen at én høres nesten latterlig enkelt ut [;)].
Lykke til! Alt ordner seg!

oi så spennende!![:)] Gratulerer så mye og lykke til fremover!

Spennende!! Gratulerer så mye med 2 små spirer!! [:)][:)]

Back
Topp