Var på ultralyd i dag

Limmylamb

Glad i forumet
*MIA*
Du så skuffa jeg ble (gubben også) Lille nurket var så stort at vi bare så hodet såvidt innenfor skjermen.. det samme med kroppen.. var mye kjekkere når h*n var liten da vi så sprell og hopp.. Den gode nyheten er jo at mine antakelser var riktige.. hodet lå nedover!!! [:D]
Den andre gode nyheten var at lille nurket lå akkurat på gjennomsnittet str.-messig.. Hihi..  Så håper h*n holder seg slik passelig stor.. Jeg veide nemlig nesten 5kg da jeg ble født.. ups.. stakkars mamma..

he-he... Jeg var nesten akkurat i samme situasjon i går! Jordmor sendte med til föden på sjekk, og det var ikke mye vi såg på UL, nei! såg ribbeina og hjertet, det var vel det jeg forstod noe av. Og hodet. ellers så prövde hun å finne ut kjönnet, men det var alt for trangt og sammenpakket der inne[:D]

Så godt å höre at bebisen ikke er så stor og athodet ligger ned. Man föler seg liksom litt tryggere.[;)]

ja er ikke så morro med UL når de er så store...ser jo ingenting...
ikke hva som er hva ivertfall[8|]
godt nurket har lagt seg med hodet ned da[:D]
Grattis med 37 uker idag[:D][:D][:D]

Det var jo bra at h*n lå med hodet ned da!!
Går du over tiden kan det jo hende at denne bebisen blir stor også da...
Men jeg har funnet ut at genene for fødselsvekta antagelig kommer fra far, det samme gjelder for hvor lenge man går osv... mine barn har i alle fall vært prikk like svigermors når det kommer til vekt, og fødselsforløpet likedan. [8|]
Jeg trodde jeg skulle være lik min mor, og grudde meg fælt for både jeg og min bror var digre og hun gikk lenge over tiden med oss, og med broderen måtte hun settes i gang og han ble tilslutt tatt med tang... men den gang ei, jeg hadde ingen ting å grue meg for for mine barn er ikke så store og selv om jeg gikk 14 dager over med førstemann så kom han rimelig raskt og andremann ble født på termindatoen.[;)]

Så bra at hodet lå ned da! Akkurat det samme jeg opplevde i går, var også på UL for å sjekke dette. Var nesten umulig å se noe av babyen ja. Vi så noen hender og føtter, ruggraden, hodet og hjertet.

Back
Topp