Var på ultralyd i dag

BabyandI

Forelsket i forumet
Himmelbarn
Jeg klarte å falle ute i dag rett på magen og knærne så jeg ble veldig bekymret. Ringte til føden og fikk komme inn på ultralyd med en gang. Alt var bra med baby men hun mente jeg var 16/17 uker på vei og ikke 18 og det var ikke så overasskende på meg.

Hun sa også at hun trodde det var jente men at hun ikke var 100% sikker, jeg skal tilbake på ultralyd 8 februar. Noen som har fått høre jente i uke 16 så har det vært feil?

Jeg klarte å falle ute i dag rett på magen og knærne så jeg ble veldig bekymret. Ringte til føden og fikk komme inn på ultralyd med en gang. Alt var bra med baby men hun mente jeg var 16/17 uker på vei og ikke 18 og det var ikke så overasskende på meg.

Hun sa også at hun trodde det var jente men at hun ikke var 100% sikker, jeg skal tilbake på ultralyd 8 februar. Noen som har fått høre jente i uke 16 så har det vært feil?
Jeg hører riktig nok til juligruppen, men var på ul på volvat i går i uke 15. Han var 100% sikker på gutt og sa det var ikke noe problem å se om utstyret var bra og bebi låg riktig til. 16 uker er såpass tett opptil ordinær ul så jeg hadde slått meg til ro med det inntil videre :-)

Uff, godt du ble sjekket ut!

Det med kjønn er så vanskelig. Vi var på privat ultralyd i uke 15, fikk vite ganske sikkert at vi venter ei lillesøster. Skal på oul i neste uke, så får vel vite da hvem som kommer :happy:

Vi fikk vite det var en jente i uke 14. Ikke vært til OUL enda.

Yngste fikk vi vite var en gutt i uke 14 og ble født gutt ;)

Jeg må ærlig innrømmet at jeg ble ganske så glad da vi har en gutt fra før og har hatt jentefølelse hele tiden dette svangerskapet. Skal jo tilbake om 3 uker så får jo vite det mitt mer sikkert da, så tørr ikke ta av helt med shopping enda

Back
Topp