Var på ultralyd i dag igjen.....

Snart 3 barnsmamma

Flørter med forumet
Ja da blødde jeg friskt blod i går og hadde masse mensensmerter :( Bekymret som jeg er, ringte jeg sykehuset i dag kl 8, og kom inn 8.30... Der var det et bankende hjerte og embroyet hadde vokst fra 54 mm til 62 mm på 2 dager❤ kjempe glad for det, men liker ikke denne blødningen og murringene :( noen som har vært borti dette før? Skal jeg gå sånn i flere uker framover blir jeg gæren :( er sykemeldt 50 % i 3 uker framover nå... Trenger sårt råd fra noen her

Sa ikke legen noe om det?
Gratulerer foresten med bankende hjerte og voksende spire :Heartred

Ja da blødde jeg friskt blod i går og hadde masse mensensmerter :( Bekymret som jeg er, ringte jeg sykehuset i dag kl 8, og kom inn 8.30... Der var det et bankende hjerte og embroyet hadde vokst fra 54 mm til 62 mm på 2 dager❤ kjempe glad for det, men liker ikke denne blødningen og murringene :( noen som har vært borti dette før? Skal jeg gå sånn i flere uker framover blir jeg gæren :( er sykemeldt 50 % i 3 uker framover nå... Trenger sårt råd fra noen her
Å ha blødning kan være normalt.
Så lenge man ikke får smerter i kombinasjon med blødningene så går det oftest bra. Noen blør lettere fordi morkaka ligger i nærheten eller over kjedeåoningen. Andre blør fordi slimhinne ofte er mer skjøre tidlig i svangerskapet. At du har sett et bankende hjerte er ofte et stort pluss! Men om du får smerter så kontakter du legen din :)

Jo legen sa bare at noen blør og har noe smerter; og noen blør ingenting og har ingen smerter... Fikk forresten svar på hcg prøven tatt i dag. Den var på 115 170. Og jeg er 7 uker i morgen, for 1 uke siden hadde jeg 24100. Så den har jo ikkr akkurat doblet seg på 1 uke.... men legen har signert at det er stogning og ok... hmmm...

Ja, jeg har opplevd noe tilsvarende... Var noen tunge uker. Blødninger til og fra, noen til dels store. Fant aldri ut hva det kom av. Sluttet rundt uke 10. "Spiren" er nå 5 år :)
Det er ikke lett å gå rundt å være bekrymret, men når du har sett at alt er fint med frøet så går det stort sett bra.

Jo legen sa bare at noen blør og har noe smerter; og noen blør ingenting og har ingen smerter... Fikk forresten svar på hcg prøven tatt i dag. Den var på 115 170. Og jeg er 7 uker i morgen, for 1 uke siden hadde jeg 24100. Så den har jo ikkr akkurat doblet seg på 1 uke.... men legen har signert at det er stogning og ok... hmmm...

Det er jo en bra stigning!

Back
Topp