Var på ul igjen idag..

Astra87

Forelsket i forumet
For å se på hjertet som hun ikke klarte å se skikkelig pga leie på oul.. Hun vridde og trykte med den ul-greia.. Og fikk ikke baby i riktig vinkel. Hun så litt bekymra ut, for hun kunne bare se 3 kammer. Det gjorde jeg også. Hun sa tilslutt at hun skulle hente en lege, men akkurat da snudde lillegutt seg litt slik at vi så at det var 4!! Herregud jeg var så letta. Alt så fint ut og blodårene gikk der de skulle. Herlighet så godt der er når alt er bra :Heartblue

Så bra at alt var i orden! :) Da kan dere forhåpentligvis slappe mer av og nyte ventetiden. :)

Åh! Så bra :) deilig når alt er bra!

Desember 2014

Bruker App

åh huff det må ha vært noen lange minutter. Godt alt var bra <3

Skal tilbake for det samme. hjertet var flott, men blodårene fikk de ikke sett skikkelig på fordi Lille laget skygger med hendene så vi skal tilbake i slutten av juli.

åh huff det må ha vært noen lange minutter. Godt alt var bra <3

Skal tilbake for det samme. hjertet var flott, men blodårene fikk de ikke sett skikkelig på fordi Lille laget skygger med hendene så vi skal tilbake i slutten av juli.
Vi måtte og tilbake pga de ikke klarte å se blodårene!

Sent from my iPhone using BV Forum

De er noen små rampunger allerede før de er født ser det ut til.
Tenk å holde mammaene sine slik på pinebenken da :P hehe

Men kjempe bra at alt var slik det skulle være da :)

Så deilig :)

Å så flott at alt var bra :) for en lettelse det må ha vært å få se alle fire :)

❤️Venter et nissetroll i slutten av desember ❤️

Ja gurimalla, det var utrolig godt da han snudde seg så vi fikk se dem! Føler meg veldig heldig som har en frisk gutt i magen <3

Back
Topp