Var på ul igår

3nydeligegutter

Glad i forumet
Og da ble jeg satt 5 uker tilbake!:( 5 uker! Hvordan er det mulig at jeg har feilberegnet så feil? Jeg forstår det virkelig ikke. Fikk ny ul time om 3 uker for å fastslå termin dato. For siden jeg bare er 15 uker istede for 20 uker som jeg trodde, kunne hun ikke gi meg en termin dato:(

Huff da... det var jo mye...

Skjønner godt du ble litt satt ut..
Men kroppen er jo veldig rar så ikke alltid så lett å forstå seg på:)

Masse lykke til på neste ul =)

Jeg ble også satt tilbake mange uker på ordinære ultralyden, var ikke enig i det i det hele tatt, og var på endel ultralyder etterpå (pga. risiko svangerskap ) og de sa alle sammen at de ikke var enige i terminen som var satt men de kunne ikke gjøre noe med det pga. at de måtte følge den som var satt på ordinær ultralyd....

Syntest det var litt skummelt med tanke på å gå over termin, heldigvis så fødte jeg dagen før den termin datoen jeg mente var riktig, og hun var stor og fin og klar til å komme hun så den terminen jeg fikk på ordinære ultralyden var nok feil mente de...

Hadde jeg vært deg ville jeg fått dem til å sjekke det nøye, for som sagt så er det ingen som får gjøre om på den etter at datoen er satt på ordinær ultralyd, og det er skummelt å kanskje gå langt over det som egentlig er termin før man blir satt igang....

Ja jeg syntes også det. Jeg fikk positiv test den 14 februar, men har ikke hatt mensen siden desember. Legen sjekke sin kalender og kom frem til termin i september. Jeg gikk inn på babyverden sin termin kalkulator og beregnet fra sist mens. Da fikk jeg opp termin i september og 5 mnd på vei ( sjekket for noen dager siden)

Snart3gutter skrev:
Ja jeg syntes også det. Jeg fikk positiv test den 14 februar, men har ikke hatt mensen siden desember. Legen sjekke sin kalender og kom frem til termin i september. Jeg gikk inn på babyverden sin termin kalkulator og beregnet fra sist mens. Da fikk jeg opp termin i september og 5 mnd på vei ( sjekket for noen dager siden)

5 uker var jo ganske mye da! Men jeg tror ikke nødvendigvis at det er feil likevel. Hvordan er "testehistorikken" din mellom desember og februar? Det er godt mulig at du ikke har hatt eggløsning før i januar vet du, at syklusen din var litt ustabil. Hvordan har syklusene dine vært før? Og hvis de er regelmessige ala 28 dager, hvorfor testet du ikke før i februar? :-)

Jeg har hatt veldig uregelmessige sykluser så uoverenstemmelser hos meg er mer forventet enn unntaket :-P  Jeg hadde f.eks. 60 dagers sykluser og visste nøyaktig hvor langt jeg var på vei. Men jeg ble kalt inn til ord. ul. 4 uker for tidlig siden jeg hadde skrevet den riktige dagen for siste mens som da tilsa at jeg var 4 uker lenger på vei. Det var nemlig ingen plass å skrive at syklusen min var 60 dager! :-P

Back
Topp