var på ul idag

hegemw

Forumet er livet
var ikke klar som jeg trodde, var kun 5mm og de vil vente til 9mm, så skal på ny ul tirsdag men da var selvsagt gyn min borte så må til porsgrunn for å gjøre det, dumt men, fikk mannen min til å kjøre meg :)
syns liksom han være gjøre det, er jeg som går igjennom alt medisiner.

Nei, så dumt at du ikke var klar i dag!!  [:'(] Men alltid koselig med en tur med sin kjære da, for å se det fra den positive siden!! [;)] Har dere vert å spist i Porsgrunn? Kan anbefale Osebro!! Der spiste vi når vi var der i oktober. Bestilte noe pasta greier med biffkjøtt og rødvinsaus med baguetter til...veldig sterk smak - men helt nydelig!! Ønsker dere lykke til!!

hegemw jeg er helt enig med deg at din bedre halvdel for gjøpre litt han også, jeg er heldig på en måte at min man jobber shift så han er sjåfør når han kan selv om det bare har vært ultralyd. Men jeg bor jo så nærme i forhold til deg så han tar seg ikke fri for en ultralyd, men han vil gjerne ha med seg insetting, da ville han bytte vakter dersom han jobbet. Men denne gangen så jobbet han kveld så alt var bare helt perfekt.
Jeg håper at det ikke blir så mange ultralyder på deg og at eggene starter å gro med kanon fart nå, lykke til. Venter spent på resultatet til tirsdagen.

håper så innerlig at de eggene vokser seg stor og fine til neste ul.

hihi[:D]sånn som meg du[:D] eg og mener samboer må være med,en e tross alt to om det.

eg ble litt lei meg i dag for samboer skulle komme hjem samtidig med meg i dag så han skulle være med på stikkingen i dag,men han måtte være lenger. vet jo det at eg ikke trenger han til å se på at eg stikker,men eg vil ha han der,koffor skal eg være aleine? vi e jo to om det[:)] men i morgen skal han være med,men då e jo vi på besøk hos babygo,så blir vel til at eg går på badet å stikker meg

hegemw jeg misforstod jeg, det er jo FET du holder på med, sånn er det når man ikke bruker hodet. Da spiller det ikke noen rolle hvor lang tid du bruker til å bygge opp gullhinnen din, lykke til med ultralyden i Porsgrunn.

Back
Topp