Var på ul i dag

Aprilsnar2014

Glad i forumet
*MIA*
Og tulla i magen er mindre enn forventet..

Jeg har gått på ul fast en gang i mnd for å sjekke vekstestimering, da jeg er utsatt for at barnet er mindre(pga gastric båtplass operasjon).

Er ikke så bekymret, da hun kun er 10% mindre enn forventet, men de ville ha meg inn om to uker for å følge med på utviklingen.

Jeg sliter veldig med å få i meg nok mat om dagen, er liksom ikke plass.. Så nå dytter jeg i meg det jeg kan hehe :)

Ellers så har hun snudd seg rundt og nå skjønner jeg hvordan det er med sparkingen mot lungene :P hehe

Er selv gbp operert i 2010 så går til slik selv, og har faktisk vært på ul til vekstestimering selv i dag:). Min ligger 13% over:O hehe:) har født ett barn fra før, etter gbp og det gikk veldig bra:) var en halv kilo mindre enn første som kom før oprasjon, men han var alikevell 3530:)

Så godt at de følger ordentlig opp! :)

Godt dere får ekstra oppfølging.

Jeg skal på vekstestimering i morgen pga gbp. Er også operert i 2010. Når jeg var på 3D ul, i uke 31, var prinsen +4 %. Men med feilmargin på 20% så tar jeg ikke det så veldig tungt.

Jeg går også til vekstestimering pga GBP, men jeg har heldigvis fått i meg såvidt nok næring.
Guttungen her TAR det han trenger, så det blir alt forl ite igjen til meg.
Så, nå spiser jeg omtrent hver time :D hoho, for et stress, spiser oftere enn jeg røkte tidligere ;)

Lykke til! Si fra om du finner ut noe som fungerer VELDIG bra!

Hadde vekstkontroll torsdag forrige uke.. Var da 33+6... Ble da estimert til 11% over.. Vekt ca:2400 gr. Pjokken kom 4 dager etterpå.. Vekta hans var da 2905.. ;) så estimering er kun estimering.. ;)

Back
Topp