Var på UL i dag

07&14

Blir kjent med forumet
Klarte ikke vente til OUL om 7 uker, ringte for å høre om de hadde ledige timer, og det hadde de 2 timer etter at jeg ringte.

Fikk se en liten sprellende baby, som vinka til oss. :D
Alt så veldig bra ut, og terminen så ut til å stemme. Ble ikke flytta.

Jeg spurte etterpå om bilder, først da sa han at printeren var ødelagt.
Han kunne da ha informert om det, sånn at jeg kunne tatt bilde av skjermen med mobilen!

Klarte ikke vente til OUL om 7 uker, ringte for å høre om de hadde ledige timer, og det hadde de 2 timer etter at jeg ringte.

Fikk se en liten sprellende baby, som vinka til oss. :D
Alt så veldig bra ut, og terminen så ut til å stemme. Ble ikke flytta.

Jeg spurte etterpå om bilder, først da sa han at printeren var ødelagt.
Han kunne da ha informert om det, sånn at jeg kunne tatt bilde av skjermen med mobilen!
Så koslig å se, men enig de burde informert om det :)

Så koselig :)
Men ikke helt okei å ikke informere om det med printeren. Bildene er jo noe av det man kanskje kommer for. Er så fint å ha i ettertid.

Ja hadde gleda meg til å vise bilde til 6 åringen når vi kom hjem. Hadde ikke tørka av geleen skikkelig engang når han sa det, angra på at jeg ikke bad han slå på maskinen igjen for å få tatt bilder. Jeg er for pingle til sånt :(
Betalte tross alt 950 kr for det kvarteret.

Ja hadde gleda meg til å vise bilde til 6 åringen når vi kom hjem. Hadde ikke tørka av geleen skikkelig engang når han sa det, angra på at jeg ikke bad han slå på maskinen igjen for å få tatt bilder. Jeg er for pingle til sånt :(
Betalte tross alt 950 kr for det kvarteret.
vanvittig sum for ikke å få bilde engang!

Sent from my iPhone using BV Forum

Så koselig å få en titt :)

Synd printeren var ødelagt, synes de kunne informert deg om det før.
Men det viktigste er tross alt at alt var bra med den lille,
Og det er jo uansett fantastisk å se de små på skjermen.
Håper du får mange fine bilder på OUL.

Koslig å få sett ihvertfall :)... Men skjønner at det var kjedelig å ikke få bilde :(..

Back
Topp