var på ul i dag!

Mrs b

Forumet er livet
VIP
i dag var vi på våres andre ul.

å alt var bra(forsatt)phu[:D]så nå kjenner jeg at gleden får lov å slippe til!herligt!

utrolig hvor mye den lille skrotten[:D]hadde vokst siden sist.nå var babyen hele 5 cm[:D]nå hadde h#n armer og bein,å man så tydelig at det var et lite menneske inni der.h#n var så sjønn[:D]lå å sov hele tiden,så dytta legen i magen å da skvatt h#n å sparka med foten,for å så sovne igjen...hehe.

GLEDER med så fælt til den lille kommer.[:)]

et hjertens sukk fra en lykkelig "det har snart gått opp for meg"gravid.[:D]

Koselig å høre stardust[:D]Kjempeherlig å se sitt lille vindunder.Jeg hadde en UL i dag etter inngrepet jeg hadde i går for å se at h*n hadde det bra.H*n hoppa og spratt og koste seg.koselig å se.Lykke til videre stardust[:)][;)]

Wow, det høres fantastisk ut. Jeg kan nesten ikke vente til det er vår tur, men det må jeg nok... noen uker til. Skal til legen nå på mandag for å høre hjertelyden. Det føler jeg vi trenger for jeg kan liksom ikke helt tro at det faktisk lever en liten spire der inne... Mitt gyldne øyeblikk er på morgenen når "tanken" er full, for da blir det så liten plass at magen står rett ut - selv når jeg ligger på ryggen [:)]

ÅÅÅÅÅÅÅ så utrolig gøy Stardust! Det er så godt å kunne få det bekreftet! Vi skal på UL til tirsdag, gleder oss masse. Tenker det blir spesielt... Kjempe gøy å høre om deg! [:D]

Njååå[:D] Det må være rart å se...
Gleder meg veldig jeg også.. Men skal ikke før 3 januar.. Er 15+5 idag.

Back
Topp