Var på ul i dag

Vilde2404

Andre møte med forumet
Var på ul i dag. Fikk flyttet terminen frem med 9 dager. Får ikke dette til å stemme. Hvis det skal stemme var jeg på 3 uker (21 dager) på vei da testen hjemme var positiv... Var på ul i uke 11( mens beregning) da stemte det de så på ul med min beregning. Men nå i dag var denne som sagt flyttet frem. Når de målte hodet kom det frem på ul bildet at jeg var 17+ 2, men når de målte lårbeinet kom det frem at jeg var 18+4, slik at legen gikk ut i fra hodemålet... Men men jeg må nok ta dette opp senere... Jeg spurte også om det var vanlig med kynnere så tidlig som nå, da fikk jeg til svar at det er det ikke. Det har jeg nemlig hatt i 1 uke nå... Jeg liker ikke det.... Det tredje jeg stusser på er at hvis denne terminen som jeg fikk i dag stemmer, så begynte jeg å kjenne liv allerede mellom uke 13 og 14. Det synes jeg er litt vel tidlig...

For øvrig så var det ei lita pie som de så på ul i dag:), artig når man har to gutter fra før.... Alt var bra med henne. Terminen ble flyttet fra 15.04 til 24.04

Høres litt rart ut, med så mange terminer. Det kan jo hende at hun har litt lange bein, eller litet hode....

Hvordan stemmer mave målet ditt da??

Eva

De målte ikke mavemålet mitt denne gang, men sist de gjorde det var jeg i uke 14 og målet sa uke 16. Men men jeg skal få en ny ul den 05.12. Får se om jeg tar den.... Jeg skal snakke med min jordmor før det slik at vi kan finne ut av dette. Fosteret i seg selv var ok, så vi får se hva som skjer...

Hvis vi kan få gå ut fra det jeg mener er rett og den som ble sett på første ul, så tror jeg jeg vil bruke den, i stedet for å reise frem og tilbake på ul..

Back
Topp