Var på UL forrigår

førstebaby 24.8.14

Betatt av forumet
Er 18+5 i dag ny termin er 22.aug. Der så vi en gutt i mage ;)

Det var på kvinneklinikken bergen. Eg spurte jordmoren om kortid er det beste å ta 3D ul for å få onklig bilde? Hun sa.. Tja..nei..der er ikke verdt å ta det. Bare vent til babyen er født da kan du ta så mange bilder du vil.

Eg var.. @_@ hæ??? Hører du ka du sier? Har du vært gravid før din j%^^* dritt?? (Seff eg sa bare "ok" eg kranglet ikke med hun) eg synes svaret hennes var helt ultrolig!

24 aug 2014

Gratulerer med gutten i magen :) Men skjønner godt du ble skuffet over svaret til jordmor... Men ring og hør med de som tilbyr 3D - de vet når man har størst mulighet for bra bilder :)

Merkelig svar... Men enig med hun over; ring de som tilbyr det og spør der heller... :)

Gratulerer med gutt i magen :-)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Gratulerer så mye med guttebebiss i magen! :)

Gratulerer med en gutt :) Vi bruke å ta rundt uke 28-29, da får man gode bilda :)

Gratulerer så mye med gutt :-)

Gratulerer med gutt i magen :-)

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Vi var i uke 27 eller 28 og har aldri sett noe så ekkelt før som det vi fikk se da. Heldigvis var han penere i virkeligheten...

Gutt 11
Baby sep.14

Vi var i uke 27 eller 28 og har aldri sett noe så ekkelt før som det vi fikk se da. Heldigvis var han penere i virkeligheten...

Gutt 11
Baby sep.14

Jøss må ha vært uheldig med bilder da?.. aldri verken sett eller opplevd noe ekkelt med det! .

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Var sikkert bare oss. Alle andre synes de var fantastiske, hehe. Var jo litt moro og da, fikk se han gjespe og blunke :)

Gutt 11
Baby sep.14

22.august her også og venter gutt :-D

22.august her også og venter gutt :-D

Back
Topp