Var på ul/cervix kontroll i dag :)

Lykkerus

Lykke <3
Å livmorhalsen har stabilisert seg på 27mm :):) lykke!!
Fikk se babyen igjenn i dag oxo <3 dei tok vekst kontroll :) nå er den 1100g <3

Sa før ul at dei ikkje måtte vinkle seg inn på kjønnet da :p meeen var en liten i magen som bestemte seg får at d var d første jormora å eg sku få se!! Såg rett i skrevet på mini :p skreik ut Åhhh nei!! Hehe.. ville jo ikkje vite!! :/

Sent from my HTC One S using BV Forum mobile app

Så bra at den har stabilisert seg.
Så dere fikk vite kjønnet?? *nysgjerrig*

Eg fikk vite d ja :p men mannen min var ikkje med :/ å han ville faktisk ikkje vite d :) så eg må visst holde d hemmelig :p ist gonna be hard!!!! :O

Eg fikk vite d ja :p men mannen min var ikkje med :/ å han ville faktisk ikkje vite d :) så eg må visst holde d hemmelig :p ist gonna be hard!!!! :O

Åh det hadde jeg aldri i verden klart!
Men så bra at alt var i orden nå og at det ser ut som at mini vil holde seg inne en god stund til:)

Har vert på ekstremt Mangen ul både med gutt å jente, å i den vinkelen hadde eg sett d uansett om d va jente elr gutt :p
Men det blir en velskapt nydelig baby <3 f er d viktigste :) så får vi se om eg klarer å holde d hemmelig til h*n e komt ut :p

Å var en Stooor lettelse at cervix ikkje var blitt kortere!

Hehe det kommer nok til å bli suuper vanskelig!!! lett for å si han eller hun! :p du får finne på et "tullenavn" og bare bruke det så du er sikker. mini eller vesla foreksempel.

Åh, det hadde jeg aldri klart :p lykke til ;) he he

Sent from my iPad using BV Forum mobile app

Haha!! Så lenge varte den hemmeligheten :p gubben klarte ikkje å dy seg ;p fiska heilt til eg røpte at vi venter ei lita prinsesse!!!! Så da blir d 2gutter å 2 jenter på oss <3 lykke!!!!

Haha!! Så lenge varte den hemmeligheten :p gubben klarte ikkje å dy seg ;p fiska heilt til eg røpte at vi venter ei lita prinsesse!!!! Så da blir d 2gutter å 2 jenter på oss <3 lykke!!!!

Gratulerer :)

Sent from my iPad using BV Forum mobile app

Weee for jenten :) så koselig!

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app

Back
Topp