var på treff i går

Fru Lotten

Forumet er livet
og her er resultatet![:)] 
på forrige treff bestemte vi oss for å få laget et kit til i går som alle skulle scrappe. Kjempefornøyd med kitet, mye fint der! Og denne LOen kom ut av det:

Vanskelig å ikke få bruke noe eget stæasj eller noe, bortsett fra blekk, men ble da tålelig fornøyd alikevel!

Fikk tid til denne også:

Også fant vi noen "skjulte skatter" hos Unik i går - masse forskjellig herlig strie!! Så jeg måtte jo skynde meg å få prøvd ut den ene nå mens Silje sover formiddagsluren sin!

Å du er så flink!! Skulle gjerne vært på et lite kurs hos deg gitt..[:)][:)]

Du er jo heltrå på dette her Lotten...bøyer meg i støvet altså!!

Stilig

flotte, som vanlig=)

"finn 1 feil" var knall tøff=)

ORIGINAL: Lillemumma*Kasper

flotte, som vanlig=)

tror jeg kommer til å scaplifte den ideen, dersom det er greit, lotten? skikkelig tøff overskrift til sjarmerende bilde[:)]

Still løvv ju

ORIGINAL: hsm

Nydelige alle sammen. Det der kreppa papiret, har du kjøpt det sånn
eller er det fra pappeske eller er det papir som du har rulla gjennom
sånn maskin?

har brukt fra pappesker før, men blei så lei av alt styret, så jeg kjøpte en rull på Panduro jeg![:)] har sånn maskindings, men syns ikke det blir helt det samme...

ORIGINAL: Trønderpia * SAS *

flotte, som vanlig=)

tror jeg kommer til å scaplifte den ideen, dersom det er greit, lotten? skikkelig tøff overskrift til sjarmerende bilde[:)]

lift i vei![:)] håper jeg får se resultatet!![:)]

ORIGINAL: Lotten

flotte, som vanlig=)

oi! fikk litt nerver jeg nå.. Hehe. Vi får se da vettu.. Om ikke det ender på hobbyforum- så får du helt sikkert en PM [;)]

ORIGINAL: Lotten

flotte, som vanlig=)

oi! fikk litt nerver jeg nå.. Hehe. Vi får se da vettu.. Om ikke det ender på hobbyforum- så får du helt sikkert en PM [;)]
  Er helt frivillig da, men er jo gøy å se da vettu![;)][:)]

ORIGINAL: pustle

Å du er så flink!! Skulle gjerne vært på et lite kurs hos deg gitt..[:)][:)]

Så flink du er. De var kjempe flotte[:D]

Hmmm....
tålelig fornøyd
... Da lurer jeg på hva som skal til for at du blir helt fornøyd..for disse var jo rååååfine!!! [:)] Skulle ønske jeg var like flink, og som de sier over..skulle hatt et kurs med deg![:D]

Du er så sinnsykt flink![:)]

Back
Topp