Var på tidlig ul i dag

Såpebobla

Elsker forumet
Og der fikk vi se en liten minibaby med armer og ben, fingrer og tær og hjertet slo 167 slag i minuttet:-) Babyen var bare litt over 4 cm lang. Bitteliten. utifra mensen er jeg 10+3, men han målte det til at jeg var 11+1. Hm. Hvordan regner dere som har vært på tidlig ul deres termin? Følger dere menstermin eller tidlig ul?

Jeg har gått fra mens til tidlig ul. Vært på to og begge ble framskynnet i forhold til min menstermin. Men det er og mulig jeg selv bommet med noen dager på når eg hadde mens :p

Jeg følger menstermin frem til ordinær ul :)
Så herlig å få se den lille <3

jeg har vært på to tidlig ul.. begge tilsier at jeg er en uke lenger en mens termin..Så jeg følger ul:)

(ike utolmodig:) )

Oki:-) tror jeg følger menstermin frem til ordinær ul jeg. Eller så får jeg høre m legen min hva hun mener jeg skal følge;-)

Ble også flyttet en uke fra uke 11 til uke 12 på tidlig UL, er utolmodig og følger UL-termin frem til Ordinær UL :)

Har ingen mens å gå utifra eg .... Men måler dem så forskjellig på tidlig ul og ordiner ul??

Har ingen mens å gå utifra eg .... Men måler dem så forskjellig på tidlig ul og ordiner ul??
Det vet jeg ikke. Var på tidlig ul hos legen sist, men fikk ikke vite termin da. han bare sjekka hjertet. På ordinær ul siste jeg flytta en dag tilbake fra mens termin. Og jeg tror nok menstermin stemmer bedre i fht denne tidlige ultralyden. Vet når uegnet hadde mensen og når vi hadde oss;-)

Følger mens termin frem til ord.UL :) Men så har jeg vært på 3 UL allerede, og alle 3 gangene har vi kommet fram til samme termindato og svangerskapslengde :) Så er egentlig greit :D

Back
Topp