stinesin Glad i forumet 19 Jun 2009 #1 på kontroll i all hast for mistanke om svangerskap utenfor livmoren[:(] men ultralyden viste at babyen lå fint inni livmoren, det lille hjerte dunket, babyen var frisk og jeg fikk termin 24.januar, 4 dager før storesøster Lineah Maria fyller 1 år.
på kontroll i all hast for mistanke om svangerskap utenfor livmoren[:(] men ultralyden viste at babyen lå fint inni livmoren, det lille hjerte dunket, babyen var frisk og jeg fikk termin 24.januar, 4 dager før storesøster Lineah Maria fyller 1 år.
H HanneHM Gift med forumet 19 Jun 2009 #3 Så flott da!! Har du smerter i magen eller?? Jeg var inn for det samme, alt var bra, men de finner jo ikke ut hvorfor jeg har vondt.. [8D]
Så flott da!! Har du smerter i magen eller?? Jeg var inn for det samme, alt var bra, men de finner jo ikke ut hvorfor jeg har vondt.. [8D]
stinesin Glad i forumet 19 Jun 2009 #4 Så flott da!! Har du smerter i magen eller?? Jeg var inn for det samme, alt var bra, men de finner jo ikke ut hvorfor jeg har vondt.. ja hadde smerter på ene siden.. men er keisernisttet for 5 måneder siden som gjør det
Så flott da!! Har du smerter i magen eller?? Jeg var inn for det samme, alt var bra, men de finner jo ikke ut hvorfor jeg har vondt.. ja hadde smerter på ene siden.. men er keisernisttet for 5 måneder siden som gjør det
snøfnugg Forelsket i forumet 19 Jun 2009 #6 ORIGINAL: Mamman til Magnus Så godt at alt gikk bra[:)] signerer denne jeg også [:)]