Var på samtale i dag

TiraV

Gift med forumet
Det var spennande!!

Var skikkelig spent og nervøs liksom, på forhånd. Etterpå, når me var komt ut på gata, føltes det liksom som om eg kunne pusta letta ut. Mannen min sa han følte det litt sånn og. Litt spesiell følelse det der, som om ein har gått på tå lenge, så plutselig kan ein slappe av [:D]

Møtet var ca sånn: Prata litt med ein lege, han snakka litt om kvifor prøverør, om statistikker på par som ikkje kan bli gravide på eige hand (var overraska over den høge prosenten..). Kunne spørje om det me ville, så tok han ein innvendig ultralyd.
Fekk nokre papirer og brosjyrer til å lese, så møte med sykepleier. Ho fortalte om medisinene eg må ta, nasespray, sprøyter å alt sånn. Fekk sånn "sprøytepenn" med heim,til odel og eige som ho sa. Ho viste korleis det fungerer og forklarte masse. Viste på ein plansje korleis egguthentinga fungerer og forklarte masse om det. Var maaassse informasjon! Men no er me liksom i gong!! Det er stengt heile Juli, men i August kan me definitivt starte behandlinga!! SPENNENDE!!!

Dersom eg presterer å få mensen første veke i Juli, kan me byrje behandlinga då. Men tør ikkje satse på det, då må i hvert fall mensen komme nokre dager for tidleg [&:]

Men i August, då kan me definintivt sette i gong!!
SPENNENDE!!!

Lykke til med prøvinga. Dere går en spennende tid i møte.

Tusen takk [:D]

Å så spennende. Husker godt den tiden der. Vi var i august for andre forsøk. Var skikkelig klar etter en lang og god ferie. Frida skulle egentlig ha kommet i mai, men pga sf kom hun i april. Ønsker dere masse lykke til. Hold oss oppdatert[:D] 

Kjempespennende tid dere går i møte!!!

Lykke til og nyt sommeren til fulle!!!

Spennende..Tar dere det privat eller?? Heldig dere som faar sette igang saa kjapt..Vi venter enda vi..Har tatt alle undersoekelsene da..Venter bare paa aa sette igang..

ORIGINAL: Kanskje snart?

Spennende..Tar dere det privat eller?? Heldig dere som faar sette igang saa kjapt..Vi venter enda vi..Har tatt alle undersoekelsene da..Venter bare paa aa sette igang..

Me er på offentleg sjukehus.
Har dere hatt samtale og? Eller er det dere venter på?

Kjekt å vere i gong ja! Eg hugsa at eg følte det nesten som ein skulle opp til eksamen! No er det opp til andre å ta seg av resten - og det er veldig greitt [:D]... Ditta går nok so fint so! 

Vi skal kanskje ha vårt fyste fryseforsøk i august... men eg trur eg satsar på september... Då er alt litt roligare og ting skal ligge til rette!
DET blir ein bra måne! [;)]

Så bra Cavegirl!

Satser på det blir ein fruktbar haust [;)]

Spennende.. da veit vi litt hva vi har i møte når vi skar på samtale den 19 juni.. greit å vite litt hva som skjer..
Lykke til da i allefall!

Hei!!!

Ja, nå går dere en spennende tid i møte. Nå får dere nyte sommeren og slappe av. Dette går bra vet du[:)]

Jeg husker også første gang jeg var på konsultasjon. Husker jeg synes det var så deilig å komme igang. Da har man noe å se frem imot og glede seg til!

Du sa du fikk vite litt om statistikker. Husker du prosenten eller???

Ønsker dere masse lykke til[:)][:)][:)] God sommer!!

så spennende da, håper den sitter til høsten da,
lykke til

jeg skal ha samtale 13 aug så blir spennende det ja.
da vet jeg litt hva jeg skal igjennom,

ha en fin sommer

Lykke til. Håpar mensen kjem så du kan starta no i juli. Men hvis ikkje kan du jo vera glad du slepp den ekle sprayen i ferietida. [:D]

Jeg bet 3000 kr til sykehuset,resten er medisinutgifter[:)]og sykehusprisen er for inntil 3 forsøk[;)]

Lykke til Tirav[:D]Du har en spennende tid i møte[;)]

Utrolig spennende! Har vært igjennom den prosessen der, så jeg vet hvordan du har det. Må bare si at det er litt tøft også. Masse hormoner som herjer rundt i kroppen din, men det kommer helt sikkert til å være verdt det. Det var det heldigvis for vår del. Ønsker dere lykke til! [:)]

Back
Topp