Var på ordinær ul...

~Blikk~

Elsker forumet
... i natt
Drømte at jeg var på ordinær ul i natt. Helt aleine, så aner ikke hva mannebeinet holdt på med...
Vel, hun som tok ul'n forsnakket seg og sa "hun" (jeg skulle nemlig ikke vite kjønnet, tenke seg til!!), så jeg måtte spørre om hun forsnakket seg og at det var jente imagen. Stakkars, hun ble superflau! Men, ja, hun mente det var jente i magen. 

Syns det er skummelt hvor realistisk man drømmer når man går gravid og hvor godt jeg husker drømmene... Blir spennende å se om jeg er sanndrømt nåVar uansett en veldig søt drøm<3 (er nemlig ikke alltid like søte disse graviddrømmene, wæææ)
 
Blir spennende å se om du har rett:-)
Mine graviddrømmer er heller ikke alltid like søte:P
 


Havets fru skrev:
Blir spennende å se om du har rett:-)
Mine graviddrømmer er heller ikke alltid like søte:P


Bra det ikke bare er jeg som har "ikke søte" graviddrømmer... Hadde en i går jeg ikke kommer over,æsj! Faktisk noen fra forrige gang jeg gikk gravid som sitter i meg enda, drømte at jeg hadde en fødsel som innebar alle mine fobier! Tror den kommer til å bli huska for alltid...
 
ja da er det bare å vente å se :)
jeg drømte igår at jeg var på tidlig UL og at hun da allerede klarte å se at det var ei jente ;P
 


Melkesjokoladen skrev:
ja da er det bare å vente å se :)
jeg drømte igår at jeg var på tidlig UL og at hun da allerede klarte å se at det var ei jente ;P


Oi, blir spennende å se om vi er sanndrømte begge to daer jo 50% sjans, så vi har greie sjanser, hehe.
 


Anik skrev:
Ja disse gravid drømmen er slitsomme. Blir sliten av å drømme og oppleve så mye hver natt:P Drømmer jo hele tiden, og alt virker så ekte selv om det bare er surr!
Blir spennende å se om du er sann drømt da!


Ja, det er kjempeslitsomt! Men det er sikkert en grunn til at vi drømmer alt dette rare
 


Frøken Muffin skrev:


Melkesjokoladen skrev:
ja da er det bare å vente å se :)
jeg drømte igår at jeg var på tidlig UL og at hun da allerede klarte å se at det var ei jente ;P


Oi, blir spennende å se om vi er sanndrømte begge to daer jo 50% sjans, så vi har greie sjanser, hehe.


ja kan bli arti da, sambo ble bare gla for han vil ha ei jente, pga søskenskapet mellom dem :P

En venninne av meg drømte at jeg ventet tvillinger og hun vet ikke at jeg er gravid engang, men håper ikke hun er sanndrømt, for trur ikke jeg klarer 2 babyer samtidig :P
 


Melkesjokoladen skrev:


Frøken Muffin skrev:


Melkesjokoladen skrev:
ja da er det bare å vente å se :)
jeg drømte igår at jeg var på tidlig UL og at hun da allerede klarte å se at det var ei jente ;P


Oi, blir spennende å se om vi er sanndrømte begge to daer jo 50% sjans, så vi har greie sjanser, hehe.


ja kan bli arti da, sambo ble bare gla for han vil ha ei jente, pga søskenskapet mellom dem :P

En venninne av meg drømte at jeg ventet tvillinger og hun vet ikke at jeg er gravid engang, men håper ikke hun er sanndrømt, for trur ikke jeg klarer 2 babyer samtidig :P


Oh, 2 i slengen er en god dose utfordring, så  jeg kan trygt si jeg blei letta når det ble sett et hjerte på ul. Nok med tantebarntvillinger:P
 
Back
Topp