Var på ordinær igår

Millee89

Flørter med forumet
Var på ordinær ultralyd igår og er idag 19 uker. Hadde nøye organrettet ultralyd pga to misdannelser i tidligere svangerskap.
Men har også friske barn fra før.
Denne var heldigvis frisk den og!
Den sparket mye og var veldig aktiv.
Snudde seg akkurat når de skulle måle det ene og det andre..
så alt var normalt.
Men jeg kjenner ikke spark.
Jeg kjente kanskje ikke før uke 20 de andre gangene heller, men er usikker.
Jeg spurte også igår, men overlegen innen fostermedisin sa at det var bare sånn hos noen. Og alt var jo normalt så..

Men er det flere flergangs som virkelig kkke kjenner så sent?
 
Var på ordinær ultralyd igår og er idag 19 uker. Hadde nøye organrettet ultralyd pga to misdannelser i tidligere svangerskap.
Men har også friske barn fra før.
Denne var heldigvis frisk den og!
Den sparket mye og var veldig aktiv.
Snudde seg akkurat når de skulle måle det ene og det andre..
så alt var normalt.
Men jeg kjenner ikke spark.
Jeg kjente kanskje ikke før uke 20 de andre gangene heller, men er usikker.
Jeg spurte også igår, men overlegen innen fostermedisin sa at det var bare sånn hos noen. Og alt var jo normalt så..

Men er det flere flergangs som virkelig kkke kjenner så sent?
Jaa! Skjønner frustrasjonen! Jeg er andregangs, har morkaka bak, og har ikke kjent noe før i går! Da var jeg 19+5! Alle sier liksom de kjenner i uke 12-15 når de har vært gravide før, så jeg har vært litt engstelig pga det! Men den beste indikasjonen er jo at det ser bra ut på ul! Og alt er jo normalt hilsen helsevesenet! Så får stole på det, selvom det er vanskelig noen ganger :wacky:
 
Veldig normalt :)

Da jeg fødte uke 27 sist kjente jeg selv da veldig lite (eller svakt). Aldri de store sparkene med mindre jeg lå helt i ro.

Og ikke noe galt med henne, var bare kombien av leie på henne og morkaken.
 
Veldig normalt :)

Da jeg fødte uke 27 sist kjente jeg selv da veldig lite (eller svakt). Aldri de store sparkene med mindre jeg lå helt i ro.

Og ikke noe galt med henne, var bare kombien av leie på henne og morkaken.

Sniker fra februar. Oj, fødte du i uke 27? Hvordan opplevde du det, og hvordan gikk det? :Heartred Jeg spør fordi jeg selv har en forhøyet risiko for prematur fødsel, eller tidlig igangsetting, pga høyt stoffskifte. Har liksom bare tenkt at det absolutt ikke må skje noe før uke 32, helst 37-39. Og tenker nok automatisk at det ikke går bra om det blir før uke 30-og-noe. :Heartred
 
Back
Topp