Var på ny ultralyd idag

Snoflak

Elsker forumet
Var til kontroll igjen idag å spurte i samme slengen om gyn kunne se om han såg kjønnet... Han kikket å vi så en tapp som stod ut men han sa det var vanskelig å si om denne kom til å bli en penis eller en klitoris.. så det var vanskelig å si :) Jeg har så enormt sterk magefølelse på at det blir jente at jeg tror ikke jeg kommer til å tro d om d blir en gutt heheh... Følte jo litt at han hentydet d var en gutt idag menmen.. Jeg er normalt veldig sanndrømt å for noen uker siden drømte jeg at det var en jente, så sa UL en gutt men så sa jordmoren at neida d var feil d er en jente.. så får vi se om det stemmer heheh :) Spurte jordmor via mail idag om vi kan få en time for å se kjønn å hun satte oss opp neste onsdag, er da 14+4 men har lissm ikke helt troen på at det kan ses da siden det var så vanskelig for gyn idag ?? Hun skrev at hun kan se d mellom uke 14-15 :anyone

Spennende:) Jeg føler at magefølelsen ofte har rett, men igjen så ser man jo mange som tror det er det ene og det endre, og tar helt feil., å en venninne av meg sier at om man tror det er jente, så blir det gutt, og omvendt.., men det er jo ihvertfall bare tull!hehe:P
Jeg har også drømt at jeg får en jente., jeg trodde også før jeg visste at jeg var gravid, jeg følte meg bare kvalm, at "om jeg er gravid nå, så er det en jente" Og når vi var på tidlig ul i uke 14, å hun sa hun trodde det var jente, er jeg helt overbevist!:p
Vi skal på ord.ul om to uker, så vi får se;)

Spennende:) Jeg føler at magefølelsen ofte har rett, men igjen så ser man jo mange som tror det er det ene og det endre, og tar helt feil., å en venninne av meg sier at om man tror det er jente, så blir det gutt, og omvendt.., men det er jo ihvertfall bare tull!hehe:p
Jeg har også drømt at jeg får en jente., jeg trodde også før jeg visste at jeg var gravid, jeg følte meg bare kvalm, at "om jeg er gravid nå, så er det en jente" Og når vi var på tidlig ul i uke 14, å hun sa hun trodde det var jente, er jeg helt overbevist!:p
Vi skal på ord.ul om to uker, så vi får se;)

Hehe ja med jenta mi var jeg også HELT fullstendig sikker.. Når jeg mistet i November følte jeg gutt før jeg mistet.. denne gangen jente.. Har kastet opp som en gris.. forskning sier jo at høy hcg er ofte jente å jeg hadde 16 000 i hcg 5+2 , magen er veldig jentemage, helt lik som meg min datter.. forstår ingenting om d blir gutt.. Når man er så innstillt på ett kjønn så må d jo være litt sjokk dersom d ikke stemmer, min datter er inni en "jentealder" så hun ønsker seg jo en søster over alt på jord så jeg må jo ærlig si at jeg håper det stemmer med jente , da har vi navnet klart også.. Guttenavn er vanskelige :) IKKE misforstå meg, selvfølgelig blir vi veldig gla for gutt også, så lenge barnet er friskt så er vi veldig glade :)

Her stemte ihvertfall magefølelsen :) så tydelig kjønn i uke 15:)

Back
Topp