Var på min første jordmortime i går =) Fantastisk =)

Dobbelglede<3

Betatt av forumet
Har ikke vært så veldig aktiv her inne. Er 14 uker i dag og hadde min første jordmortime i går. Formen min har vær kjempefin, og jeg har igrunnen ikke følt meg noe gravid i d hele tatt. Så jeg har vært litt tilbakeholden og har igrunnen ikke helt forstått at jeg har en liten baby inni meg. Har vært redd for at noe skulle være galt siden jeg ikke hadde noen symptomer.
Men i går fikk vi høre at det var ett lite hjerte som banket inni der. For en utrolig fantastisk følelse. Kunne ikke slutte å smile.

Og når hun målte magen (symfyse-fundusmål) måtte hun spør om jeg var lenger på vei enn jeg trodde? Det er jeg 100% sikker på at jeg ikke er. Så kommer spørsmålet: Dere har vell ikke tvillinger i familien da? Vi kikker på hverandre og smiler (ingen har det), men vi har fleipet med hverandre at det kanskje kan være 2 inni der siden jeg har tatt Pergo.
Så dette kan bli veldig spennendeNå gleder vi oss veldig til ultralyd.

Så gled dere til den første jordmortimen. Når du får høre hjerteslagene for første gang, er det som å få en positiv g-test på ny =)
 
Så morro Når skal dere på ultralyd??
Skal på første jm time i morgen,alltid spennende med den første timen
 
Vi skal på ultralyd 5 september. Så kan bli noen lange uker frem over =)
Masse lykke til i morgen =)
 
å så spennende å se om det er tvillinger som ligger å lurer inni magen:) 
men hadde dei ikkje hørt det på hjertelyden da?

ja å høre hjertelyden er helt fantastisk:) det blir aldri mindre fantastisk heller:)
og veldig godt å få en bekreftelse på at det er noe levende inni der..
 
Så herlig da Og veldig spennende med ultralyd etterhvertDu minner meg om da jeg var gravid sist. Da hadde jeg ingen som helst symptomer på at jeg var gravid før jeg fikk høre hjertelyden :) Husker det var en utrolig herlig følelse :) Nå har jeg kjøpt meg angelsound og har hørt hjertelyden jevnt og trutt siden uke 10 :) Men skal ikke til jordmor før i uke 24 heller, så er glad for at jeg kjøpte den. Lenge å vente til da.
 
Oi!! Så spennende da;-) Hva var SF-målet på da? Jeg har ikke vært på jordmorkontroll enda, men det blir vel snart - ferietid hos jordmoren vår.. 
 
SF-målet mitt var på 15cm =) Skal vell ligge på rundt 12cm hvis jeg husker riktig=)
 
Back
Topp