Var på legevakta..

aimie

Forelsket i forumet
Har hele dagen hatt hyppige kraftige kynnere, skikkelig vonde. Ble så klart bekymret, så ringte legevakta og de ville jeg skulle komme inn med en gang. Kjente på magen, lytta etter hjertelyd og alt såg bra ut. Tok urinprøve også, og den hadde 3+ på leucocytter! Kraftig urinveisinfeksjon... Har ikke hatt et eneste symptom på det, men legen sa at urinveisinfeksjon gir kynnere. Er så glad for at jeg fikk sjekka det ut! Hadde aldri tenkt på at det kunne vært uvi, og da hadde jeg heller ikke fått sjekka urin før om 3 uker når jeg skal til jordmor... Tenkte nyrebekkenbetennelse med en gang jeg...[:o]

ORIGINAL: tone_mor

huff! så bra du fikk sjekka de da! og at alt var bra med lille i magen[:)] har du fått AB kur nå eller? håper den virker fort[:)]

Ja ble satt på kur med en gang. Håper det virker fort ja. Legen mente jeg skulle merke bedring ang kynnerene i løpet av et par dager [:)]

ORIGINAL: Eltana

godt du kom til og at de fant ut av det!
Skummelt med UVI! Ikke alltid man merker det...

Skikkelig skummelt! Hadde aldri i verden tenkt det selv. Har alltid trodd at første symptom er vomdt når en tisser, men ja er så glad for at jeg dro å sjekka! Var tenkt å droppe det...

ORIGINAL: *gullet*

Skikkelig skummelt! Hadde aldri i verden tenkt det selv. Har alltid trodd at første symptom er vomdt når en tisser, men ja er så glad for at jeg dro å sjekka! Var tenkt å droppe det...

Jeg var så kvalm i november, og kom på legevakta. Da var det UVI... Og ble jo megakvalm av tablettene mot det også da...

Åj.. merkelig. Har i alle fall lært at det er bedre å sjekke en gang for mye enn en gang for lite!

Så bra at du fikk sjekket det opp og nå begynt på medisin! Ønsker deg masse god bedring [:)]

Back
Topp