Var på kontroll i dag

Lyckeliten10

Forumet er livet
VIP
✨️Julestjernene2023✨️
Septemberlykke 2024
Oktoberfest 2024 ❤️
Septembertassene 2026
Var på kontroll i dag og hadde i tillegg ultralydtime :)) Så fornøyd med jordmora på sykehuset her hjemme![:D]
Lillegutt har en ca vekt på 2000gram :) (Uke 31) Og jeg lå fint på den røde streken på sf-målet[:)]
Hodet lå godt ned, noe jeg er veldig fornøyd med[;)]

Hvor mange gram er ditt lillegull på nå, hvis noen av dere har fått vite det?

Så koselig da! Bra at alt er sånn som det skal være!
Jeg var på kontroll forrige uke da jeg var 28+6, da var lillepia 1450g.

Jeg ligger godt over kurvene :P hehe... Men den lille veier ca 2500 gram! 32+3 i dag.

Jenta mi ligger under snittet hun. Hun er 15% mindre enn gjennomsnittet. Har vært på flere ul og det vises der. Skal tilbake neste onsdag!

1880g i uke 32[:)]

ORIGINAL: cathrineng

mi er 1180 og jeg er 30uker![:D]

Det var ikke store jenta det :p
Føler meg ganske stor til å være 31 uker..
Ikke vet jeg hva som er gjennomsnittlig vekt på dette tidspunktet heller :)
Kanskje jeg får en kraftplugg? xD

Tipper jeg har spist litt for mye :p

Uke 33+1 var snuppa mi ca 2500 g. [:D] SF målet 32+5 var på 33.

Har sf mål på 25, og var på ul i dag uke 30. Jm tippa den lå på ca 1500 g, ligger litt under snittet her men ikke mye. Ligger an til å få en baby på 3-3,5 kg.

Var også på UL igår[:)] Da var lillemann ca 1700g.. Uke 31+2

Var på kontroll idag,uke 31+1(tickeren lever sitt eget liv[:D]). Jenta var ca 2400,med mål på: BPD:91 og MAD: ca 86 (vanskelig å måle for hodet lå ganske så langt ned i bekkenet).
SF mål var 32[8D]

Jeg var til kontroll 31+1, og da var lillesøster rundt 1500 g[:)] Men SF målet mitt ligger over "grensa"[8D][:)]

ORIGINAL: fysio79

ORIGINAL: Cathriinee09

Var på kontroll i dag og hadde i tillegg ultralydtime :)) Så fornøyd med jordmora på sykehuset her hjemme![:D]
Lillegutt har en ca vekt på 2000gram :) (Uke 31) Og jeg lå fint på den røde streken på sf-målet[:)]
Hodet lå godt ned, noe jeg er veldig fornøyd med[;)]

Hvor mange gram er ditt lillegull på nå, hvis noen av dere har fått vite det?

Prinsessa her var ca 2400gr  i uke 32+3, rett over gjennomsnittet..men samtidig estimert til ei stooor jente ved fødsel..ca 4300 gram sa legen at hun kom til å bli[:D]

Ikke sikkert at hun blir så stor en gang [;)] Er jo bare et gjennomsnitt ;D

ORIGINAL: gunnes

Jeg var til kontroll 31+1, og da var lillesøster rundt 1500 g[:)] Men SF målet mitt ligger over "grensa"[8D][:)]

Da er jo lillesøster mye mindre enn min gutt :) Og jeg ligger på den røde streken [8D]

Er så mye rart å forholde seg til :)

Selv om de er små nå, kan de godt bli store til fødselen og selv om de er "store" så kan de bli mye mindre enn først antatt :)

Hvorfor er det så mange som vt hvor tung bebisene er? Jeg har ingen aning, annet enn det som står sånn ca i disse bøkene osv... Er det fordi dere har vært på UL i det siste og at de kan fortelle dette der eller?

ORIGINAL: Prinsesse Blå

Hvorfor er det så mange som vt hvor tung bebisene er? Jeg har ingen aning, annet enn det som står sånn ca i disse bøkene osv... Er det fordi dere har vært på UL i det siste og at de kan fortelle dette der eller?

Jeg kan bare snakke for meg selv,men jeg blir fulgt opp ekstra pga stort barn sist.

ORIGINAL: Prinsesse Blå

Jeg har vært på ekstra UL fordi første var født prematur, og nr 2 hadde 21 % vekstavvik. Derfor har jeg blitt ekstra fulgt opp med vekstkontroller denne gangen.

jeg var på 3d ul når jeg var 30+4 uker. da var gutten i magen min 1264gram. fikk høre at han var veldig liten :) men det gjør ingenting.

Back
Topp