Var på kontroll i dag

Berit_h

Andre møte med forumet
Hos jm og alt ser helt fint ut! Begge vokser og trives virker det som!
Blodprosenten min har blitt litt lavere så nå er det d på tide med jerntabletter. Var innom apoteket og kjøpte jerntabletter og vitaminer for gravide og ammende og det kosta jammen skjorta! Ble nesten 440kr!!!!
Ellers er formen min veldig bra, mer merker et stadig økende behov for en dupp iløpet av dagen, men det er vel ikke så uvanlig når man venter tvillinger!
Jm sendte med meg sånn silkelaken, slik at det skal bli lettere å snu seg i senga! Er vist noe som bare  tvillinggravide får tilbud om å låne! Hehe, kjenner det allerede nå at det kommer til å komme godt med! =)
Er vel heldig om jeg klarer å komme meg opp av senga uten hjelp når d lir mot juletider!!

Ha en fin dag videre jenter! =)

Så fint at dere har det bra;) Dobbelt så kos med tvillinger;) Fikk beskjed av jordmora mi at de vitaminene som var for gravide bare var tull jeg.. Så jeg har styrt unna de. Tar bare tran så lenge alle blodprøver er bra;) 
Sånn laken vil jeg også ha hehe Syns det er slitsomt å snu meg med bare en i magen jeg.. Hehe Sa  hun noe om hvor man kunne kjøpe det evt?

Kjøpte sånn pakke som var delt i 2 jeg, den ene delen er sånn som du skal ta mens du er gravid (uten folat) mens den andre delen er beregna på ammende. Var så travelt der inne at jeg fikk ikke spurt om hjelp men shit au- det er vel bedre enn å ikke ta noe ihvertfall! =)
Nei, hun sa ikke noe om hvor en får kjøpt det, men kan tenke meg at de har det på vanlig sengetøys forretninger, eller kanskje på apoteket?

Så bra at alt sto bra til :)

ang son laken. eg veit du kan få låne det gjennon fysioterapien også om du har bekkenløsninger og går til behandling. (vertfall her)

min fysio ambefalte også å legge en søppelsekk under et stort badehandkle. det gjorde samme nytten :D

Så godt å høre at alt sto bra til :D

Back
Topp