var på helsestasjon i dag...

En liten med næringsvett :-) godt det!

Oi det var slett ikke værst. Her veide hun 295 gram mer enn da hun var født når hun var 3 uker og 3 dager :)

Har ikke veid siden har var 9 dager gammel, men da hadde han lagt på seg ca. 400g på en uke :D
Har ikke time på helsestasjonen før han er 7 uker, men kommer nok til å dra ned for å veien han i løpet av denne eller neste uke :)

Mi gikk opp ei kilo på to uker nå. Så kjenner meg igjen i fløte ja :) :)

her er det skummamelk tror jeg hehe godt for dere da :-)

Har ikke veid siden han var 12 dager, men da hadde han gått opp 640 g på 9 dager :-)

Sendt fra mobilen.

Her er det vel helmelk? :P 500 gram på 2 uker :) Skal veie på fredag, ikke veid på snart 3 uker da :)

Kjenner meg igjen;) fløte her ja, jenta vår hadde gått opp 300 g på 1 uke... Tenkte kanskje veie igjen i morra.

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Min la på seg 990g på to uker, så næringsvett har han;) får mme da og var liten når han kom til, så har vel litt å gå på. Bollekinn♡

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Her skal det veies i morra. Spent ja! Har ikke veid han siden han var 5 dager, da hadde han lagt på seg 100g på 3 dager :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Her har han gått opp mellom 3-400 g i uka nå:p det må da stagnere snart!

Sent from my SM-N9005 using BV Forum mobile app

Jenta vår gikk ned fra 3340 til 3214 på dag to, så opp til 3345 til dag elleve. Og no opp 205 g på seks dager, altså til i dag som er dag 17 :-)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Back
Topp