var på gyn idag

ma 84

Elsker forumet
for å fjerne p-staven, men han fant den ikke men han kunne ta en ul da..............og der inni var d en 6-7 ukers livmor.....men hvor var babyen????joda.....gått gjemt så vi en bitte bitte liten prikk, mest truli, kommer jeg å miste, så skal tilbake på en ekstra sjekk neste fredag......for min del.....d er jo d beste, og for far, JIPPI..........JAJA, SLIK KAN D GÅ.....

Off. Dette var veldig trist å lese:(. Fikk samme beskjeden 1.min. Har ingen ord som kan hjelpe. Men jeg er flink til å klemme. *Stor trøsteklem*

heildivis så hi æ tre onga:)

men sjønne at du syns d e heilt trist:( frøkteli lei fer d...men jir dæ ein trøsteklæm

Vennen min, mente at det var trist på dine vegne. Selvfølgelig er det trist, uansett hvor mange unger man har. Er du som skal ha klem!

sjønte d da:)

men heldivis for meg:)

var deg jeg tenkte på:)

Uffda, så trist[:(]

Men hvorfor trodde h*n at du kom til å miste? Skulle spiren vært større enn en prikk på dette tidspunktet?

Unnskyld at jeg spør. Men hvorfor heldigvis?

Huff, det var jo trist[:(] Men som jeg skjønner så passet det dårlig med en baby nå og dere virker egentlig ikke så lei dere. Så håper at alt løser seg på en grei måte og at dere har det bra[:)]

Klem[:)]

ORIGINAL: prøverpånummer3

Huff, det var jo trist[:(] Men som jeg skjønner så passet det dårlig med en baby nå og dere virker egentlig ikke så lei dere. Så håper at alt løser seg på en grei måte og at dere har det bra[:)]

Klem[:)]

signerer denne jeg [:)]

legen mente at d ikke koms til å bli noe uttav denne graviditeten for ungen skulle fyille livmora mer......så her sitter jeg.....ike har d skjedd noe heller, d har ikke kommet ut noen tng her....bare kvalm.....
ja p-staven trives vist veldig godt i min arm, hvor den er kan ingen si, men han mente at risikoen for å ødelegge en senne var stor så den får bli.....er litt spent på fredag nå, så håpe at jeg får et endelig svar....

ja jeg sier heldivis, for d har ikke vært noe morsom tanke i hele tatt me tanke på at vi bli mange.....men synes jo d er leit alikevel.....men d passer litt dåli da....

på et vis håper jeg at d skjer et under på et annet vis hadde det vært enklere om d hadde blitt SA for da hadde d ikke bært noe mer å tenkt på:)
men idag er jeg 7 uker på vei, så sitter egentli her å bare later som om jeg ikke er gravid så blir jeg bare åverrasket om d skulle vise seg noe annet:)

Så rart da! Håper du finner du av det, og at det løser seg på best mulig måte for dere[:)]

har hørt om det der....har ei venninne som opplevde d samme.....:)

Back
Topp