Var på fest i går...

^Yakine^

Glad i forumet
Herrefred, jeg hater å lyve for folk! "Nei, jeg har uvi" "nei, jeg må hjem til ungene" +++.... Mest lyst fil å brøle ut: "JA, jeg er gravid!!!!"... Men synes ikke jeg kan det når ikke mamma eller svigers eller søsknene våre vet det. (Mellomste broren min og kona vet det da :D )


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Kjente på den selv på fredagspils med jobben, og nå skal vi på familiebursdag hvor alle kommer til å være mistenksomme.
 
Her også + at jeg har verdens dårligste pokerfjes...

Sent from my HTC One using BV Forum mobile app
 
Jeg synes det var skikkelig ekkelt når jeg leverte sykemld til sjefen her om dagen og forklarte hvorfor jeg ble sykemldt( kvalme og uber svimmel) og hu : da må de jo ta prøver osv.... Hu studerer til å bli sykepleier og har vært hjelpepleier i 20år. Gruer meg til å fortelle den faktiske grunnen
 
Jeg laget avtale med bartenderen når jeg var ute på fredag. Han laget billige mojito lignene drinker. Når vi gikk å bestilte i lag. Sa jeg bare jeg sku ha den samme som i sted. Fikk spørsmål av en på jobben " Du hva drink har du "? jeg " Det er en Mojito" Hun ene brølte ut. "Nei det er det ikke" kjente jeg begynte å få angst for at de skulle spørre om de kunne smake. :p Ja føles litt slemt å drive med slik lureri :p Skal i 25 års dag på lørdag. Men da skal jeg heldigvis på jobb søndag. så da kan jeg være edru med god samvittighet
 
Her vet heldigvis alle mine nærmeste venner det, så jeg slipper spm :p men skulle egentlig ut med noen fra jobben i går, så måtte ta ei unnskyldning på at jeg var for sliten...
 
Back
Topp