Var på første ultralyd i dag...

Karina

Meg :)
...og det var heeeelt fantastisk!!! En liten guttebass lå inni der og sprelte som bare det!! han gned seg i øynene og munnen gikk opp og igjen i ett sett.. :D det var sååååå herlig :D terminen er flyttet fra 2.sept til 10. Sept.. Omtrent akkurat det jeg hadde regnet meg fram til :D dvs jeg er 15 uker pluss 4 dager tror jeg det var i dag :) :)

image.jpg

Gratulerer med prins :) misunnelig! Jeg vil på ul men har ikke penger til det nå! :/ får belage meg på å vente på oul ^^

Gratulerer med prins :-)

Ja, var nokså dyrt.. 900kr måtte jeg ut med.. Men hadde pengene, og det var verdt det.. har ikke oul før 19. April.. ;)

Ååh gratulere med liten prins på vei:) har såålyst og bestille ul nå, men ikke slenge til23 april heller da:p

Ja, hun sa hun var ganske så sikker på at det var en gutt :) det var helt fantastisk.. <3 jeg har alltid forestilt meg at bevegelsene vil se litt hakkete ut på skjermen, men det var jo de myke herlige bevegelsene.. :D utrolig at så mye han lå der og sprelte, uten at jeg kjente noen ting :P

Gratulerer så masse Karina! Det er en herlig følelse å se bevegelsene inni der ! :) jeg var på tidlig ul i uke 11, og nå venter jeg spent på oul 11 april :):)

Gratulerer så masse Karina! Det er en herlig følelse å se bevegelsene inni der ! :) jeg var på tidlig ul i uke 11, og nå venter jeg spent på oul 11 april :):)

Hei ;) ser du var på tidlig ul uke 11, jeg skal på tidlig ul til uka da vil jeg være 11+5 så du noe da du var på ul el er det så lite at det ikke syntes så godt ?? jeg er så spent serru.....

Hei ;) ser du var på tidlig ul uke 11, jeg skal på tidlig ul til uka da vil jeg være 11+5 så du noe da du var på ul el er det så lite at det ikke syntes så godt ?? jeg er så spent serru.....

ja jeg blei overraska over hvor mye man faktisk så!:) så tydelig at det var en liten baby med armer og bein :) og nese! Hehe :) så det angrer jeg ikke på:) og når han ul mannen pressa på magen der babyen lå, så sprella babyen tilbake :) *smelt* så det var veldig moro :)

ja jeg blei overraska over hvor mye man faktisk så!:) så tydelig at det var en liten baby med armer og bein :) og nese! Hehe :) så det angrer jeg ikke på:) og når han ul mannen pressa på magen der babyen lå, så sprella babyen tilbake :) *smelt* så det var veldig moro :)

ja, det gjorde junior her og!! Akkurat som han ble litt irritert for all den dultinga inni der.. :) vi så også ryggraden og ribbeina og magesekk og blære.. Helt utrolig :) :)

så morro,nå gleder jeg meg enda mere;);)

vi venter oxo vårt mirakel sept/okt noe legen antar ihvertfall.

så gleder meg til tirsdag å endelig få det konstatert;)

Gratulerer så mye! :) Artig å se kmotten vil jeg tro. Gleder meg veldig. Er sååååååå lenge til 4.4 når jeg skal!!

Back
Topp