var på føden i går natt

jabuka

Glad i forumet
hadde vont i magen var som har mage og gikk ut over ryggen min, spurte folk her inne hva det kan være noen mente kynnere andre rier og da ringte jeg fødeavdelingen for å være på den sikkre siden og hun vill at jeg skulle komme på undersøkelse, jeg kom bort dit var dritt trøtt hadde bare sovet noen få timer og sambo var værtfall på tryne, når jeg kom bort så møtte jeg på ei jormord som var utrolig grei viste hva de skulle gjøre, så kom det en lege som skulle undersøke meg nedetil og hun sa at det ville være litt ubehagelig, men det gjorde vont siden hun var så jævla hardhent[:o] oxo fikk jeg vite at det var åpning på 3 cm, så jeg blei innlagt på sykehuset tilfelle fødsel, alt gikk bra og kom hjem kl 6 på kvelden.. ny undersøkelse i morgen gruer meg, redd for å få den samme llegen[&:]

Oida!! Vi får håpe babyen holder seg inne en goooooooood stund til, så du slipper et så prematurt barn.. Ønsker dere masse masse lykke til! Slapp godt av nå da.

ORIGINAL: *yummymummy*

ORIGINAL: jabuka
jormord

Jormord?? really? Måtte le litt av den skrivefeilen.
Men fra spøk til alvor... så kan du jo be om å få en annen lege, om du møter på samme legen neste gang du skal på undersøkelse der.
Det kan de ikke nekte deg.
krysser fingrene for at lille babyen holder seg inni magen din i noen uker til!

hahah måtte le selv der ja[:D] uff av meg..
okey men jeg er egentlig veldig skinert person så jeg sier veldig lite, føler at hun dama blir sur vist je sier det og at hun sier nei at det kan jeg ikke[&:] da gjør hun det sikkert mere vont .. ja jeg håper den er det inne noen uke til..

ORIGINAL: Labambie

Oida!! Vi får håpe babyen holder seg inne en goooooooood stund til, så du slipper et så prematurt barn.. Ønsker dere masse masse lykke til! Slapp godt av nå da.

jeg oxo har jo termin 2.mars vil at han skal komme når den tiden kommer

Huffda. Håper babyen din holder seg inne noen uker til![:)] Husker forøvrig hvor vondt det var når de sjekket åpning på meg sist...De må dytte fingerne ganske langt opp for å kjenne noe, og det er ikke noe behagelig nei...[&o]

Gjør vondt å bli sjekka..... Jeg ba jm om å KUN gjøre det om det var veldig nødvendig[:)]

ORIGINAL: Badeand*

Huffda. Håper babyen din holder seg inne noen uker til![:)] Husker forøvrig hvor vondt det var når de sjekket åpning på meg sist...De må dytte fingerne ganske langt opp for å kjenne noe, og det er ikke noe behagelig nei...[&o]

håper jeg oxo, hun sa at ikke det har blitt noe større åpning siden sist derfor sa hun at je kunne velge å bli der 1 natt til eller dra hjem å komme igjen i morgen, valgte å dra hjem, uff ja men hun sa at det skulle være litt ubehaglig, oxo når de skulle ha sånn innvendig ul så viste hun meg hode til bebyen, fikk store øyer der,,blei redd for at han skulle ut, men heldig vis er han inne ena[;)]

uff da får håpe barne holder seg på plass
det gjør vondt å bli sjekket slik det vet jeg alt om
lykke til videre

Jeg tror dessverre den undersøkelsen vil gjøre vondt uansett hvem som tar den, det kjennes helt annerledes enn en vanlig gyn undersøkelse når man ikke er gravid vet du... Siden hun sa ifra så prøvde hun nok å være forsiktig, men det gjør bare sabla vondt! Syntes de undersøkelsene var verre enn noen rier jeg!

Så om legen var grei ellers hadde jeg nok bitt tenna sammen. Og om du hadde sagt ifra tror jeg nok legen er såpass profesjonell at hun ikke ville gjort det vondere for deg altså![;)]

Back
Topp