Var på barnas hus i dag

for å hente en gratis bleiebøtte [:)]. Men gitt hva jeg så når jeg kom inn døren?? En nydelig sprinkelseng som var hvit men så var det utstilt med blå sengehimmel og blå sengekant og med rosa sengehimmel og rosa sengekant. Sengen heter julie sprinkelseng og kostet 799. Er det noen som har den sengen??? Jeg forelsket meg helt i den og har veldig lyst å kjøpe den til lillegutten [:)]. Tenker også at visst sengen koster 799 og sengehimmelen koster 249 og madrassen følger med så er det jo ikke akkurat den dyreste sengen heller [:)][:)][:)]

me har ikkje den sengå, men d va jo ikkje nåke dyrt.

eg o va å fekk meg bleiebøtta i dag. syns d va litt flaut. men men. eg e jo ikkje den einaste. hehehe

Ååååh, det hørtes fint ut [:)] må sjekke ut den, var jo kjempe billig [:)] (har egentlig en som jeg skal arve men kan jo være greit å ha en hos mamma også) [:D]

Hva gjør dere for å få gratis bleie bøtte da? dokumentere at du er over uke 28?

Jeg tenkte jeg skulle på reflex idag å få bøtten, må man ha bevis på hvor langt man er da!? [8D]

Jeg måtte sjekke senga jeg [:)] den var jo kjempe fin :) hvorfor så billig?

http://www.barnashus.no/nettbutikk/detaljer/barnesenger/sprinkelsenger/julie-sprinkelseng-hvit.html

Det var den ja? [:)]

Jeg ringte å hørte med de nettopp ang sengen [:)]. Sengen koster 799 uten madrass, sengehimmelen koster 249 [:)].
Vi har også en grindseng som jeg fikk til jenten min når hun ble født i 07 men jeg stoler ikke helt på den og syns ikke at 799 er noe dyrt for en helt ny seng [:)]. Madrassen er 60 + 120 og sånn madrass har de på ikea til 300 kroner [:)].
Tror jeg må god snakke litt med min mann i kveld ja [:)][:)]

Ja den sengen fikk jeg også lyst på [:)]

Handlet madrass på lørdag, en som heter izi sleep og no mer.. koster egentlig 999,- men var 25% på de så den ble 749,- [;)]
Kjempe god madrass [:)]

hmmm... må nok diskuteres den senga der her også ja [:D] vil ha ny :)

Vi i Østfold (Fredrikstad) må vel helt til Oslo eller noe for å få tak i sånn bleiebøtte vi da..? [&o] Er vel ikke noen sånne butikker her nede..?

Jeg snakket med min kjære her i sted når han ringte meg og han sa at det er greit at vi kjøper den sengen [:)]. Først tenkte jeg å få den i hus fortest mulig men så tenkte jeg at terminen er i slutten av januar/begynnelsen av februar så da venter vi nok til februar kanskje med å kjøpe den. Babyen kommer jo uansett ikke til å bruke den sengen helt i begynnelsen. Jeg så også at det hang en lapp om at de hadde lammeskinn og at visst vi sendte HUS til 2021 så fikk vi 50 % på lammeskinn hos de [:)]. Tror det koster 250 eller noe til vanlig [:)]

Ja jeg også så at de hadde 50% på lammeskinn [:)]

Men skal ikke babyen bruke den sengen med engang?? altså når den kommer hjem?[8|] har jeg gått glipp av noe? hehe..

ORIGINAL: Una84

Vi i Østfold (Fredrikstad) må vel helt til Oslo eller noe for å få tak i sånn bleiebøtte vi da..? [&o] Er vel ikke noen sånne butikker her nede..?

Det er mange Reflexforhandlere i Østfold, men de gjemmer seg litt bak andre navn! :P Sjekk denne linken: http://reflex.no/Default.aspx?tabid=91. Der det står AC har de gratis bleiebøtter [:)]

Her kommer babyen til å sove i korg de første månedene [:)]. Det er derfor jeg vurderer å ikke kjøpe sengen før han er født [:)]. Det er jo så klart forskjellig fra hva hver enkel gjør det. Har også erfaring med datteren min som ikke ville sove i grind seng før hun var 2 måneder. Sov derimot som en liten dronning i kurven [:)].

ORIGINAL: t0mmelise

Ja jeg også så at de hadde 50% på lammeskinn [:)]

Men skal ikke babyen bruke den sengen med engang?? altså når den kommer hjem?[8|] har jeg gått glipp av noe? hehe..

hehe min brukte seng med ein gong, men veit mange som bruker vogge eller korg, leandervugge i starten. Blir jo litt mindre og meir "tett" rundt barnet da, her blir nok det brukt seng med ein gong neste gong og[:)]

ORIGINAL: Fiolen

Det er mange Reflexforhandlere i Østfold, men de gjemmer seg litt bak andre navn! :P Sjekk denne linken: http://reflex.no/Default.aspx?tabid=91. Der det står AC har de gratis bleiebøtter [:)]

Takk for linken [:)] Så ihvertfall en i Mysen og Askim...? [:)] Rart at det ikke er noen i Fr.stad, Sarp eller Moss da... Med mindre jeg overså noen [:)]

ORIGINAL: Fiolen

Takk for linken [:)] Så ihvertfall en i Mysen og Askim...? [:)] Rart at det ikke er noen i Fr.stad, Sarp eller Moss da... Med mindre jeg overså noen [:)]

Tok litt i når jeg skrev mange kanskje, hehe. Fant hvertfall noen i Indre Østfold, så jeg tok det som en selvfølge at dere ned i sør hadde også [8D] Vi må jo som regel nedover til Sarp. Fr.stad eller Moss for å få tak i ting, hehe..

Back
Topp