Var på 3DUL igår.

LilleBurugla

☆ En del av Juni-13 ☆
jentene i juni13
Tilgangsansvarlig
VIP
Og der var det ei nydelig jente! Alt var helt i orden, fikk et lite 2D filmklipp av at hun åpnet munnen og prøvde og dytte inn handa. <3

3D opplevelsen var litt kjip. Dårlige, små bilder med dårlig kvalitet. Hun brukte mere tid på 2D. Men fikk et fint bilde da, og alle organer og alt er på plass! Minstemor veier 1128 gram. Hihi.

Så gøy :D å så bra at alt sto bra til :) hvor langt er du på vei nå da ? har så lyst selv å ta 3D :)

Så koselig å se henne igjen da, godt alt fremdeles sto bra til:) men trist at 3D opplevelsen ikke ble som forventet..

Jeg har også lyst til å reise på 3d ultralyd, men har hørt at det er så veldig mange som er skuffet over det. Vanskelig å få fine bilder da barnet enten ligger med ryggen ut eller er for urolig. Faktisk bare hørt om folk som ikke er fornøyd.. kjedelig å bruke så masse penger på det da.. Er det noen som har andre opplevelser?? :king

Vi hadde en helt fantastisk opplevelse med 3D-ultralyd med storebror :)
Gleder meg til vi skal om et par uker med lillebror i magen også :)

De jeg kjenner som har tatt 3D UL har alle vært fornøyde, og fått fine bilder :) Hvis de ligger i en ugunstig posisjon osv, får man jo gjerne komme tilbake uten ekstra kostad.

Greit å få sett litt mer da ;)
Men synd det ikke ble noe bra 3d.
Vi hadde kjempefin 3d med første. Så tydelige ansiktstrekk og kunne se hvem hadde lignet.

Så bra at det er folk der ute med bedre opplevelser =) Da spørs det om ikke vi må teste det også =)
Vet ikke hvor mye det koster i Drammen, men her på Gjøvik koster det 1450 kr

Hva koster egentlig 3D ultralyd? Finner ikke det på nettet. Bor i Drammen.

Kongsberg kosta det 1100. Når vi var i lysaker sist så betalte vi 900. Da hadde vi en fantastisk opplevelse, fikk masse fine bilder og film 2gangen. Første gangen lå hun idiotisk til og vi så ingenting, men da betalte vi ikke heller.

Sååå koselig! :) Synes også det er spennende at de kan estimere vekten. Er det utifra mål?
Sist jeg var på UL på sykehuset, veide babyen 650 gram tror jeg. Skal på 3D snart, lurer på hvor mye hun veier nå ;)

Vil gjerne se bilde, men det er kanskje ikke noe vits i om du fikk dårlige bilder? :) !

Jeg ble veldig fornøyd med 3D bildene vi fikk i går:) vi var på ultralydklinikken på Lysaker, og han er kjempe dyktig syns jeg! Betalte 1200kr :)

Back
Topp