Var på Økonomisko idag....

Rosa3

Gift med forumet
Å skulle kjøpe meg sånne tøfler som AnneEmilie har! Men neida, fant ikke!!![:@][:(][:'(] Jeg som hadde gleda meg sånn!!![:D]

Fikk shoppa litt da, til lillegullet i magen...
2 bodyer, 1 bukse, sokker, 2 luer og votter...[:D]
Åsså fikk snuppa en pysj og 2 luer![:D]

Fant bursdagsgave til mamma oxo.. En kjempefin håndveske som så ut som Gucci.. Var en sånn G på i sølv, men et annet merke... Kosta 700,- så den bør falle i smak!!![:D]

jeg har også vært på økonomisko idag og der hadde de igjen ett par av tøflene!! Lucky me!!![:D]

Hvilke tøfler er det snakk om a?[:D] 

Tenkte det var dem det var snakk om ja.
Har dem jeg også. Kjøpte på mandag. De er så søte og gode og varme så klart[:D]

da blir det økonomisko på meg på mandag. dere altså. nå har jeg kjøpt mammapysh og masse andre rart på mammasiden dere anbefalte..blir superpåvirka da vettu! men de tøflusene SKAL jeg ha[&:]

er det ingen som kan kjøpe sånne til meg da???
LOVER å overføre penger!!!!! [:D] har Så lyst på sånne!! men er ikke å oppdrive her....[&o]

ORIGINAL: Fru.MacDreamy

LOVER å overføre penger!!!!! [:D] har Så lyst på sånne!! men er ikke å oppdrive her....[&o]

Hvilken størrelse? Kan stikke innom å sjekke for deg :)

ORIGINAL: Cassandra med 09baby

ORIGINAL: Fru.MacDreamy

Hvilken størrelse? Kan stikke innom å sjekke for deg :)

YEEEYYYY!!!! snill du er!!! str 37, hvis de er "vanlige i str"..[:)]

Tenk så deilig det må være å traske rundt på føden i dem etter vi har født!!! hihi... likte ikke sko etterpå iallefall!!!![8D][:D]

ORIGINAL: Moira

Jeg vil også ha[:(]

AnneEmilie: Gidder du å kjøpe til meg??? Han godt overføre penger først om du vil det altså??!! har bare MAKS lyst på sånne!! Er sååå kaldt på gulvene her[:(][:(]

HIHI!!! SÅnn er det å bo i gokk Moira!!!! Vi får ikke være så kule som de andre jentene!!!! [&o][:(][8D][:D] *Håper noen kan hjelpe oss inn i tøflusgjengen*!!!!!!!!!!!![:D]

Når jeg skulle kjøpe fikk jeg beskjed om at de var litt trange og at jeg burde gå opp en str. Så jeg kjøpte str 40. Kjenner at det er godt jeg gjorde det[:)]

ORIGINAL: Cassandra med 09baby

Jeg vil anbefale en størrelse større til oss gravide med voksende kropp, hehe. 

Ja , kan du se etter 37 eller eventuelt 38 da... ?

Oioioi! No har æg å kjøpt mæg sånne tøfla, å dem e så sinnsykt go!!
Gjekk opp ei størrels æg å i dem, trøggast d tenkt æg. [:D]

Back
Topp