Var mannfolka deres med...

Sebastians`mamma

Forumet er livet
På 6 ukerskontrollen? Sambo kan ikke være med... jobb.... Helsesøster sa de gjerne ville at mannen skulle være med også.. [8|]

nei jeg gikk alene... samboeren var på jobb

Han skal være med[:)]
skal i neste uke

ORIGINAL: ainakor79

Samme her

Min skal være med. Han kan ettersom han er student og har fridag akkurat den dagen. Synes det er veldig greit å ha han med. [:)]

Tror ikke det ville falt Morten inn å ta seg fri for en sånn "bagatell" nei.... Men må innrømme jeg synes det er OK jeg. Hadde jo vært kos å ha han med, spesielt for han å få se litt hva som blir sjekka og sånn, men jeg ser litt sånn på det at så lenge jeg kan gå så er det litt unødvendig å ta seg fri fra jobb for viss ikke han har veldig lyst selv.

Og for senere kontroller, med sprøyter og sånn tror jeg det er best viss bare mamma går....tror ikke han ville holde ut at lillegutt skreik mens noen stakk nåler i han. Men det tåler jeg....

(det var det med vikinger vet du...[:D])

Ja, min skal være med. Vi skal i dag kl.09

ORIGINAL: ainakor79

Sambo blir med allikevel[:)] Vi skal reise nå.. Det er jo ikke allverden han får vært med på for han jobber mye så jeg ønsket at han skulle være med..

Vi skal ikke før over neste helg, men han skal ta seg fri for å være med. Han var ikke med når legen undersøkte henne på sykehuset derfor vil han nå. Men det blir nok bare med denne kontrollen han blir med.

Ja det skal han [:)]. Vi skal idag kl 12.30

Back
Topp