Var maibabyen planlagt?

Her var det "delvis planlagt".. Vi hadde snakket om at vi ville ha barn, og vi sluttet på prevensjon, men vi gikk ikke dypt og hardt inn i å prøve.. Sluttet rett og slett på prevensjon og tok det som det kom.

Delvis planlagt.

Hadde lyst til å bli gravid, men om ca et år. Så sluttet med prevansjon (p-piller) for hadde hørt det fort kunne ta et år å bli gravid etter slutt. Her tok det ikke lange tida, og vi ble gravid med engang :)

Ikkje planlagt [:)]

Planlagt vil nok jeg si, vi hadde snakket om å få barn,men det gikk jo veldig fort da...selvom jeg ikke hadde gått på p-piller mer enn 3mnd eller noe:D

planlagt, og satt på første skudd, akkurat som søstra[;)][:D]

ORIGINAL: Lussa88

planlagt, og satt på første skudd, akkurat som søstra[;)][:D]

Skyter godt, han mannen din[:D][8D][:)]

Delvis planlagt...
SLutta på piller i mai, og hadde vel trudd/tenkt det kom til å ta et års tid.. Men neida du[8D]

sååå planlagt som det går an [:D]

planlagt ja.
men da vi fant ut av vi skulle prøve, var jeg allerede 2-3 uker på vei (visste ikke det da). hadde bare pause på p-pillene for jeg hadde ikke fått ny resept og vi bestemte for at pausen skulle bli en laaaaaaang pause [:)]

Var ikke planlagt, men ja vi var uforsiktige..
Dreiv å skulle bytte prevensjon og brukte ikke ekstra beskytelse i den usikre tiden selvom vi visste at jeg blir veldig fort gravid.. [:-]

Veldig planlagt..tok to- tre pp før spira satt :)

ORIGINAL: aea

sååå planlagt som det går an [:D]

samme her!!

Totalt ikke planlagt.
Fikk for nesten 10 år siden beskjed om ca 0% sjangse for å bli gravid uten hjelp. Ny kjæreste og hadde ikke prevansjonen på plass, tok ut p-pilller og ventet på første dag i neste mens.....

ORIGINAL: MariSafari

Her var det "delvis planlagt".. Vi hadde snakket om at vi ville ha barn, og vi sluttet på prevensjon, men vi gikk ikke dypt og hardt inn i å prøve.. Sluttet rett og slett på prevensjon og tok det som det kom.

Samme her..

Back
Topp