Var mai-barna planlagte?

¤Mamma06og08¤

September 2013 <3
[:D][:D][:D]

vi slutta på prevensjon i desember og tenkte at skjer det så skjer det, og i august satt'n [:D] det var forøvrig første gang vi ikke hoppa av i svingen når det var rundt e.l. [;)][:D]

Ja, kan vel si det.
Slutta på pilla i april 2006, men prøvde ikke "aktivt" før året etter.
Etter noen pp uten klaff så ble det nok litt mer planlagt at vi skulle få det til. Tror den satt da sambo sa "Gikk det ikke nå så gidder jeg ikke mer"[8D]

Ja [;)] Ble gravid på 2. forsøk, hehe [:D]

Ble faktisk gravid på 2. forsøk med førstemann også [8D]

Jepp, tok vel tok pp, samme denne gangen [;)]

Jepp, satt på 3 pp[:D]

ja sander var planlagt:) prøved i over 2år. gikk på pergo kur dobbel og den satt på det første forsøke:)

Ja det var han[:D] Satt på 1 pp[:)] Olai var oxo planlagt. men han satt på 6pp[:)]

Begge var planlagt, og begge kom som bestilt. Dvs., terminene kom som bestilt, hadde termin i april begge gangene, men fikk en i mars og en i mai.[;)]

ORIGINAL: *eim*

ble klaff på første forsøk[:)]

[8D][8D]

Jepp! Ei av mine venninner fekk sin første gut 28.juni -07, då bestemte me oss for å prøva og :) Og det var visst fort gjort![:D]

Ja, begge maibarna mine er planlagte[:D] Vi får se om lillesøster også blir en maibaby da, termin 21 mai.

ORIGINAL: Merri24

Begge planlagte, ja. Og prøveperiode har jeg aldri hørt om.. Vært heldige der!

her satt begge 2 på 1 forsøk[:D][:D] Så veldig heldig[:D]

Ja. Ble gravid 14 dager etter vi sluttet på pillen.

JA!!!!!!!Begge var planlagt, i den grad det går an å planlegge en baby[;)]

ORIGINAL: Marielly

ORIGINAL: Merri24

Begge planlagte, ja. Og prøveperiode har jeg aldri hørt om.. Vært heldige der!

her satt begge 2 på 1 forsøk[:D][:D] Så veldig heldig[:D]

samme her også [:D]

Slutta på pilla november 06, og ble gravid august 07, så hadde 9mnd med prøving før han satt [:D]
Hadde vel innstillinga "skjer det så skjer det" [8D]

Back
Topp