Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Hadde litt problemer da jeg skulle skru på vannsprederen tidligere i dag, men fikk det til til slutt. Da vannet kom løp jeg automatisk unna for ikke og bli våt, noe jeg absolutt ikke burde ha gjort! Fikk så vanvittig vondt i bekkenet! Jeg har bekkenløsning, men klart meg greit til nå. Men etter at dette skjedde så klarer jeg ikke gå pga intense smerter. Klarte og komme meg inn ved og slepe høyre foten etter meg, men det er forferdelig smertefullt! (Høyre side foran er verst)Ligger nå i sengen. Prøvde og sette meg ned ute, men ble så kvalm at jeg bare måtte gå inn og legge meg Treåringen min ligger ved siden av meg og slapper av, men når han ikke vil det mer aner jeg ikke hva jeg skal gjøre. Kan jo ikke la han løpe fritt heller.. Noen andre son har opplevd dette? Hva gjorde dere med det? Ringte dere legen eller gikk det litt over etter hvert? Noen råd?
Om smertene er relatert til bekkenløsning så vil det vell bli bedre etterhvert med hvile, men eg hadde nok villet ringt samboer for å få hjelp til 3 åringen.
Om du tror smertene er relatert til noe annet bør du ringe lege.
Skulle smertene uansett bli verre så hadde eg og villet ringt lege.
Masse god bedring til deg i vertfall Håper smertene gir seg etterhvert.
Jeg har opplevd det samme selv og da har det hjulpet med hvile. Men ikke før dagen etter dessverre :/ Jeg har også blitt skikkelig god på å dra høyrebeinet etter meg.Har også "dansa" på føttene til sambo for å komme meg til senga et par ganger Lurer på hvorfor det er spesielt høyresiden som skal være så ille..
Samboer er på jobb og kommer ikke hjem før om noen timer så han kan ikke hjelpe meg. Vi sovna begge to her og det var veldig godt Men det er like vondt.. Håper bare det værste gir seg. Følte jeg begynte og bli litt "hemmet" av bekkenløsningen før dette skjedde. Klarer ikke vaske huset lenger, det må sambo gjøre (heldigvis forstår han at dette er smertefullt!) og jeg vagger meg bortover som en pingvin mamma Alt er egentlig vondt og spesielt høyre side.. Klarer og gå veldig sakte, thats it liksom. Turer har jeg sluttet og gå. Ufrivillig selvfølgelig.. Fikk regelmessige, harde kynnere og forferdelig vondt sist jeg prøvde. Sov ikke hele natta. Jeg får vel vente og se hvordan det er i mårra. Håper det er bedre da