Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Off! Misunner dere ikke. Vi har hatt det varmt og fint over en lang periode nå.Men værgudene mente at vi trenger julestemning i mai. ( Sorry feil vei på bildet men får ikke snudd det. )
Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
FinnmarkOi! Hvor bor du?
27.12.14
02.06.10
Brrr... Kjenner jeg er glad jeg bor i sør nå!!Finnmark
Vil også ha soooolNesten like ille i Tromsøområdet nå.. Men nå kom sola igjennom Det er håp...
Rullende matbuss?!! Hva er det?Vil også ha sooool
Har stått ute nå i nesten en time å ventet på den rullende matbussen. Det var svinkaldt så angra nesten. Hadde planer om å bare dra hjem siden den var så forsinka.. Men da jeg skulle gå så kom den Så da ble det rispapir til vårruller på meg
Viste heller ikke hva det var før i går, men det er en buss som kjører i deler av nordland, troms og finnmark.Rullende matbuss?!! Hva er det?
27.12.14
02.06.10
Jøsses! Så greit da!Viste heller ikke hva det var før i går, men det er en buss som kjører i deler av nordland, troms og finnmark.
Den er full av asiatisk mat, krydder, grønnsaker osv. Ting som man får tak i asiatiske butikker lengre sør.
Ja veldig Nå gleder jeg meg til å lage ordnetlige vårruller Må bare finne en bra oppskriftJøsses! Så greit da!
27.12.14
02.06.10