Var klar for vår

Meluca

Gift med forumet
Desemberskattene 2014
Men værgudene mente at vi trenger julestemning i mai. ( Sorry feil vei på bildet men får ikke snudd det. )

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Vedlegg

• 1399221469669.jpg
    1399221469669.jpg
    62,1 KB · Visninger: 41
Men værgudene mente at vi trenger julestemning i mai. ( Sorry feil vei på bildet men får ikke snudd det. )

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
Off! Misunner dere ikke. Vi har hatt det varmt og fint over en lang periode nå. :)

Desember 2014 spire - etter 6 års prøving!

Vi snakker om å flytte sørover. 0 grader her nå.. brr

Nesten like ille i Tromsøområdet nå.. Men nå kom sola igjennom :D Det er håp...

Nesten like ille i Tromsøområdet nå.. Men nå kom sola igjennom :D Det er håp...
Vil også ha sooool :P

Har stått ute nå i nesten en time å ventet på den rullende matbussen. Det var svinkaldt så angra nesten. Hadde planer om å bare dra hjem siden den var så forsinka.. Men da jeg skulle gå så kom den :P Så da ble det rispapir til vårruller på meg :P

Vil også ha sooool :P

Har stått ute nå i nesten en time å ventet på den rullende matbussen. Det var svinkaldt så angra nesten. Hadde planer om å bare dra hjem siden den var så forsinka.. Men da jeg skulle gå så kom den :P Så da ble det rispapir til vårruller på meg :P
Rullende matbuss?!! Hva er det?

27.12.14
02.06.10

Rullende matbuss?!! Hva er det?

27.12.14
02.06.10
Viste heller ikke hva det var før i går, men det er en buss som kjører i deler av nordland, troms og finnmark.
Den er full av asiatisk mat, krydder, grønnsaker osv. Ting som man får tak i asiatiske butikker lengre sør.

Viste heller ikke hva det var før i går, men det er en buss som kjører i deler av nordland, troms og finnmark.
Den er full av asiatisk mat, krydder, grønnsaker osv. Ting som man får tak i asiatiske butikker lengre sør.
Jøsses! Så greit da!

27.12.14
02.06.10

Back
Topp