Var jo voldsomt!

Zera

Forumet er livet
Som den lille sparker å styrer på idag da[:)]
Tar hellt av inni magen her.. Blir bare sterkere å sterkere for hver dag nå, så er sikkert ikke lenge til typen får kjenne det på utsiden tror jeg[:)]

I morga skal jeg, typen og Tuva på ultralyd å se lille knerten[:)] Virker som typen har bestemt seg for å IKKE vite det før babyen kommer hva kjønn det er[:)] Men vi får se om han ombestemer seg til i morga[8D]
Siden jeg overtalte han når jeg gikk med Tuva til å vite hva kjønn det er , så sa jeg at denne gangen fekk han besteme... Jeg vil egentlig ikke vite det da[8D][:)]

Har en baby her også som sparker noe voldsomt akkurat nå. Det er faktisk ganske ubehagelig, for h*n sparker nedover, kjenner ut som at den er på tur ut![8D]

Jeg er så imponert over de som kan klare å vente med å få vite kjønn!!!! [:)] Her ville egentlig ikke sambo vite det, men jeg klarte (heldigvis) å overtale han kvelden før UL! hihi [:D]
Det er veldig liv i magen her også, blir sterkere og sterkere her også! Og sambo har kjent det utenpå en gang også! Jeg kjenner det hver dag, men han kommer alltid litt for sent for å kjenne det [8D]

LYKKE TIL på UL i morgen!!!! [:D]

Back
Topp