Var jeg litt drøy da jeg sendte dette?

• Trådstarter Trådstarter Maanda
  • Opprettet Opprettet
M

Maanda

Guest
Plages av at han som bor over oss bråker til ALLE døgnets tider. Så fikk litt nok og sendte dette på facebook:

Hei
Jeg vet ikke helt om du har fått med deg hvor lytt det er her?
Vi hører ofte nøyaktig hva som blir sagt oppe, og regner også med at du kan høre oss.

Idag f.eks ble vi vekt av at pc og musikk var på, og klokken var bare 6. Flere ganger hører vi during og høy lyd(musikk, stemmer osv) fra pc'n din til 1-2 på natten.Håper du kan bruke normalt skjønn og se at mange av disse tidene er uakseptable å holde på med så mye støy.Og nå som det nærmer seg eksamen sitter jeg mye på rommet vårt og leser(som er under ditt rom) og klarer ikke konsentrere meg da det konstant er bråk ovenfra.

Jeg vet man skal tåle en del når man bor så tett på hverandre som vi gjør, men etter å ha tidligere sagt fra til deg uten at du tar hensyn, så begynner man å bli litt lei. Du skal få lov å se på tv, høre på musikk osv, men må volumet alltid være høyt på? og må det skje sent på kvelder/natten og tidlig morgen?

Hilsen ****** og *******

Har tidligere sagt fra til han muntlig, og lagt skriftlig brev til han utenfor døren hans. Han ler av oss når vi sier han bråker på natta, for han sier så fint "det er et fritt land". Nå er jeg drittlei av å måtte høre på bråket hans konstant.
Var det jeg skrev for slemt/fælt? Formulerte meg sikkert teit, men orka ikke skrive det bedre, da han ser ut til å gi faen uansett.

Og ja, jeg er hormonell, trøtt og sliten.

Synes det var genialt jeg :P

Drøyt var det ikke.. 

Men ser ikke at det kommer til å hjelpe noe serligt over facebook vis det ikke har hjulpet å snakket med karn..  

Desverre så er ikke alle like hensynsfull ovenfor med mennesker. 

Kunne ikke se noen banneord, så da går det vel greit emoticon Eneste er vel at det er litt bortkasta tid, iogmed han ler av dere ellers...

Det høres utrolig slitsomt ut å ha det sånn!

Leier du - Ta kontakt med huseier?

Eier dere i borettslag - Ta kontak med styret eller hvadetnåenner?

Det er et fritt land ja, men det finnes regler.
Det skal normalt sett være stille mellom 23.00 og 0700.
Ta det opp med noen høyere på strå, som husvert, borettslag eller hvem det nå enn er som kan gjøre noe med det.

*Queen* skrev:

Drøyt var det ikke.. 

Men ser ikke at det kommer til å hjelpe noe serligt over facebook vis det ikke har hjulpet å snakket med karn..  

Desverre så er ikke alle like hensynsfull ovenfor med mennesker. 

det er jo ikke ett fritt land, det skal være stille etter kl 23. jeg ville nok heller snakket med han enn å skrevet noe...men det er meg da.

Mrs Lutz skrev:
det er jo ikke ett fritt land, det skal være stille etter kl 23. jeg ville nok heller snakket med han enn å skrevet noe...men det er meg da.

Ja, har snakket med han flere ganger, men han driter jo i det. Så nå orka jeg ikke snakke, for jeg var så sur istad at jeg garantert hadde endt opp med å storsippe fordi jeg er sliten og lei.

Og vi leier ja, men husverten bor ikke her og bryr seg så lite, så han sier det ikke er hans problem.

Vi flytter i slutten av juni, så er ikke lenge igjen, men den lyden og shit irriterer meg mest nå som det er eksamenstid!

I teorien kan du jo ringe politiet. Jeg leser stadig i lokalavisa at politiet har rykket ut pga husbråk midt på natta fordi naboer har ringt.

Back
Topp