Var jeg for streng?

Krøllo

Elsker forumet
Ungene drev å plaget hverandre i hele dag, jeg ga en beskjed om at hvis de fortsatte ble det ikke lørdagsgodt.. (De har vært på kino tidligere idag og da spiste de snop)

De fortsatte å plage hverandre, og nå ble det ikke lørdagsgodt på de.. Var det dumt av meg å bruke lørdagsgodtet som straff?

ikke i mine øyne[:)]

nei det synes jeg ikke var for strengt. De fikk advarsel!! Og de dør jo ikke uten lørdagsgodt[:)]

ORIGINAL: Kattekvinnen

Jeg synes ikke det, de hadde jo tross alt blitt advart.

Jepp det hadde de, nå ser de barnetv og ser ut til å ha glemt godteriet. Så håper jeg de skjønner til neste gang at det faktisk blir konsekvenser.

Jeg synes du kan klappe deg selv på skulderen jeg[:)] 

ORIGINAL: Inmari

Jeg synes du kan klappe deg selv på skulderen jeg[:)] 

Godt å høre, da gjør jeg det, hehe[:)]

ORIGINAL: turtles

nei det synes jeg ikke var for strengt. De fikk advarsel!! Og de dør jo ikke uten lørdagsgodt[:)]

Nei, ikke så lenge de ble advart i forkant.. Har man først kommet med en advarsel, bør man ta den videre om nødvendig..

ORIGINAL: LuckyStar

Nei, ikke så lenge de ble advart i forkant.. Har man først kommet med en advarsel, bør man ta den videre om nødvendig..

Enig, men etterpå tenkte jeg litt på om jeg burde advart ang noe annet.. Men tror igrunnen snopet var en lur ting, det må jo være noe de kommer til å bry seg om å "miste".

ORIGINAL: Krøllo

ORIGINAL: LuckyStar

Enig, men etterpå tenkte jeg litt på om jeg burde advart ang noe annet.. Men tror igrunnen snopet var en lur ting, det må jo være noe de kommer til å bry seg om å "miste".

Ikke sant! Så tror nok snopet var lurt, ja! Får håpe de husker dette til neste gang! [8D]

Nei det synes jeg ikke er for strengt. 

ORIGINAL: Lillamumi

ikke i mine øyne[:)]

Nei absolutt ikke. DU hadde jo gitt de en advarsel. Da er det lettere for deg å bli hørt neste gang[;)] Digger at du stod på ditt. Mange som er for svake når det gjelder å gjøre advarslene om til alvor. (må innrømme at jeg er svak der av og til..)

Og dessuten, hvis de fikk godt tidligere på dagen, er det ikke synd på de!

syns det er helt greit, man gir dem en advarsel eller 2, og hører de ikke etter, ja da får det konsekvenser[:)]

Back
Topp