Var jeg den eneste som

Mars09ogJanuar11

Elsker forumet
gråt når jeg så Fødeavdelingen?[8|]

Den siste fødselen, hvor babyen ikke skrek med det første, jeg var sikker på at han var død eller kom til å dø[:(]

Jeg gråt som bare det....sambo kom og trøstet meg *flaut*

Jeg grein gjennom hele programmet jeg[8D][8D][8D]

ORIGINAL: honning84

grein ikke, men ble skitredd for å føde!![&:]
noen som kan berolige meg litt?? He he[:)]

Det går som regel bra[:D]

Jeg er mer redd nå for å føde enn jeg var sist, da var jeg ikke redd en plass. Og nå er jeg kjemperedd for at noe skal skje etter jeg så Fødeavdelingen. Så det skal jeg ikke se igjen, for det tror jeg ikke jeg klarer.

Hehe.... Jeg har født to ganger før, men jeg velger å ikke se slike program og i hvertfall ikke så lenge jeg er gravid selv:)

ORIGINAL: prøverpånummer3

Hehe.... Jeg har født to ganger før, men jeg velger å ikke se slike program og i hvertfall ikke så lenge jeg er gravid selv:)

Det er lurt også! Jeg skal ikke se det, første gang jeg så det idag. Men så bare siste halvdel.

Så programmet var skremmende altså? Er det ikke til å anbefale førstegangsfødende og se det?

ORIGINAL: prøverpånummer3

Så programmet var skremmende altså? Er det ikke til å anbefale førstegangsfødende og se det?

Jeg så jo bare siste halvdel, men det jeg så var ikke kjekt[:(] Trodde jo babyen kom til å dø... lå der bare og de prøvde å få liv i han. Gikk ikke med engang[:(]

Men det er jo ikke slik i hver fødsel.... men JEG skal ikke se det mer hvertfall.

Ikke at jeg gråt, men holdt på å gjøre det etpar ganger... Jeg syns det var så fryktelig med den lille gutten med tarmene utfor kroppen, herregud, staaaaaaaakkar liten!!! [:o] Ble så glad når det stod på slutten at han var blitt helt frisk! [:D] Og jeg satt med seriøs klump i halsen når de holdt på med den lille gutten til slutt, gikk heldigvis bra med ham også [:D]

Hmmm.... Nå når dere forteller om programmet så skjønner jeg at det er et program jeg ikke skal se:)

heeeeeelt nydelig serie det der::D går det hver kveld????

Gråt over den lille gutten med tarmene på utsiden jeg da:S

ORIGINAL: nadja1986

heeeeeelt nydelig serie det der::D går det hver kveld????

Gråt over den lille gutten med tarmene på utsiden jeg da:S

Onsdager 20.30 på TVNorge [:)] Jeg skal følge med videre, tenker jeg! Jeg syns også det var helt forferdelig med han gutten, bra det finnes så flinke folk som kan hjelpe de små som får en tøff start på livet! [:)]

Haha, tror jeg nestn brukte opp en Kleenex-box på kveldens episode jeg [:D]

Men får bortimot fødselsangst av det...men samtidig tenker jeg at de historiene dem trekker frem og lager tv av, er jo de spesielle. Enten vanskelig fødsel, syk baby og slike ting.. det er trøsta mi:)

Fikk vondt inni meg av han lille gutten med åpen mage...svært svært få som får det i Norge hvert år, og som dere så: det gikk jo bra med lille tassen til slutt allikevel[:D]

ORIGINAL: mokkenikke88

fy søren for en drittsekk han ene fyren var mot hun som holdt på å føde... 

Ja, han var ikke helt god [:@] Flere tråder om han på Generell, he he, ikke mye pent som er skrevet om tullingen der nei...

ORIGINAL: mariak

ORIGINAL: mokkenikke88

fy søren for en drittsekk han ene fyren var mot hun som holdt på å føde... 

Ja, han var ikke helt god [:@] Flere tråder om han på Generell, he he, ikke mye pent som er skrevet om tullingen der nei...

Ja det kan jeg godt tenkte meg, har ikke kommet med innpå der enda[:-]
Men han ble litt bedre etter barnet kom da... heldigvis

Du var ikke den eneste.. skreik som bare det.. sa til og med at nu må du skrike.. fikk det skikkelig uvel inne i meg.

ORIGINAL: trollefamilen89

Du var ikke den eneste.. skreik som bare det.. sa til og med at nu må du skrike.. fikk det skikkelig uvel inne i meg.

samme her! det var helt forfærdelig å se på, og vente på at han skulle skrike.. satt med en klump i halsen og tårer i øynene

Grein jeg også. Spesielt på slutten. Satt å hikstet i sofan[8D]
Heldigvis satt jeg alene[:D]  

Back
Topp