Var innom vitus apotek i dag ...

• Trådstarter Trådstarter søteste
  • Opprettet Opprettet
S

søteste

Guest
Kjente jeg ble litt satt ut. Min sønn har store sår rundt munnen sin, dett kommer av at han sikler mye og har tunga ute. Vi smører og smører. Brukt en krem nå, som har hjulpet litt. Men ikke mye. Tok med meg sønnen i dag for å vise hvordan sår han har. Dama bak disken sa da st jeg skulle bruke mentolatum. Det blir jo litt dumt sier jeg, når det står bak på denne salven at den ikke skulle brukes i åpent sår. Fin mot forskjølelse denne her. Ok svarer dama, da har vi ingen kremer. Jeg spørr igjen har dere ingen gode fuktighet kremer til barn som er litt fete og beskytter huden. Nei hun andbefalte mentolatum. Kjente jeg ble litt satt ut jeg. Er det jeg som er litt rar som ikke kjøpte den salven, ville dere smørt mentolatum på åpne sår rundt munnen? Har dere noen kremer å anbefale meg. Har prøvd mye, men vi kan ikke gi opp:)

Jeg vet ikke noe om den salven.. og heller ikke så mye om sår.. men jeg har hatt samme problem på min sønn og jeg bruker locobase på han... det har dempet seg veldig på han ivertfall etter at jeg begynte med den salven... var den jeg fikk anbefalt på apoteket ..

Her bruker vi ceridal kuldekrem.. Den er helt uten vann og er veldig fet og god. Ellers har vi brukt sebamed sin rumpekrem på tørre partier, den er også veldig fet og god. Har du vurdert å bruke en eller annen form for olje, eller blir det ekkelt. Tenker at det er litt vannavstøtende...

karaoke skrev:
Her bruker vi ceridal kuldekrem.. Den er helt uten vann og er veldig fet og god. Ellers har vi brukt sebamed sin rumpekrem på tørre partier, den er også veldig fet og god. Har du vurdert å bruke en eller annen form for olje, eller blir det ekkelt. Tenker at det er litt vannavstøtende...

den bruker vi og! veldig god!

Sier det igjen jeg... Jeg bruker propolis kremen... funker til det meste... kjempe god og feitende 

Locobase bruker vi nå og har gjort han litt bedre, men han blir ikke bra. Ceridal har vi også brukt, ble ikke noe bedre. Har ikke prøvd de andre så skal prøves:)

Drømmeren skrev:
Sier det igjen jeg... Jeg bruker propolis kremen... funker til det meste... kjempe god og feitende 

Hvor kjøper du den, fordi har den ikke på apotekene her.

om sårene allerede er der.. inotyol... den bruker jeg på sår selv, og til T - og det funker nesten over natta...
sånn ellers bruker vi en eller annen feit, dyr krem på pumpeflaske fra apoteket - hvit flaske, grønn skrift.. orker ikke se hva den heter.. pluss kuldekrem når vi går ut.. :)

søteste skrev:

Drømmeren skrev:

Hvor kjøper du den, fordi har den ikke på apotekene her.

Nei den er fra forever living... Det er Aloe vera krememoticon
Jeg bruker den på sår stump , utslett , som kulde krem og div.... jeg er avhengig av den...hehe.. så har alltid propolis i hus

Dollface skrev:
om sårene allerede er der.. inotyol... den bruker jeg på sår selv, og til T - og det funker nesten over natta...
sånn ellers bruker vi en eller annen feit, dyr krem på pumpeflaske fra apoteket - hvit flaske, grønn skrift.. orker ikke se hva den heter.. pluss kuldekrem når vi går ut.. :)

Aderma? om det er den så har vi og den ( har mange kremmer vi ser jeg :P ) Jeg er veldig fornøyd med den, for jeg merker at det hjelper veldig på tørre flekker som sønnen min har ellers rundt på kroppen, men min sønn hyler når han får den på og sier det svir.. skjønner ikke hvorfor.. det gjorde ikke hun på apoteket heller.. så da måtte jeg slutte å bruke den ..

Dollface skrev:

Vi bruker og Inotyol, vidunder krem som får sår til å forsvinne :-D

Vi har ingenting som heter forever living her vi... Inotonyl skal prøves. Vi har også prøvd sånn lilla aktig. Husker ikke navnet. Men man bruker den i rompa på babyer:)

søteste skrev:
Vi har ingenting som heter forever living her vi... Inotonyl skal prøves. Vi har også prøvd sånn lilla aktig. Husker ikke navnet. Men man bruker den i rompa på babyer:)

Har dere ingen forever living forhandlere der du bor??
kan jeg spørre hvor i landet du bor?

Drømmeren skrev:

søteste skrev:

Har dere ingen forever living forhandlere der du bor??
kan jeg spørre hvor i landet du bor?

Har aldri noen gang hørt om en slik forhandler en gang. Men kan de selge den på helsekost? For det har vi:)

**AM** skrev:
Dollface: Kan det være Aderma Exomega-kremen? den er kjempegod...

jepp... den funker ikke mot det vi kjøpte den for, men den funker mot den ufattelig tørre huden han har i fjeset og på hendene :)

Jenta mi også sleiker seg rundt hele munnen... Når det blir åpne sår bruker jeg munnsårplaster på de, det funker som fjell. På det andre bruker jeg en leppepomade som er for ekstreme forhold, de med høy solfaktor og ekstra vannfast. 

Ville IKKE brukt noe med menthol e.l i nei, for det svir jo som et h*lvete. 

Back
Topp